Ben A şıkkını isterim

İçten bir özür ve sarılma
Güzel bir hediye
Romantik bir akşam yemeği
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben A şıkkını isterim

Kırılma belli başlı konularda uyarılarda bulunmama rağmen hoşuma gitmiyor dememe rağmen yapıyorsa olur daha uyaracak takatim yoksa beni bi kendi halime bırakıp samimi şekilde dikkat edeceğim bilerek yapmayacağım derse unutur giderim tekrarlarsa o zaman saygım da sevgim de azalır
Sevgilim beni kırmazdı.. birbirimizi mutlu etmek için uğraşırdık sadece.. ama hiç sevgilim olmadı.. yine de olsaydı çoğu şeyi alttan alırdım ben
Hiç bir şeye ihtiyaç yok ne özüre ne başka bir şeye… sarılma yeter…
Olan var olmayan var 😂
Sen de vur 😂
Sevgilim yok ama ilk şık bütün kırgınlığı bitirirdi
Cevap
7Cevap
Seven insan kırmaz istemeyerek yaptıysa içten özür dilese yeter
Naparsa yapsın zaman geçmesi lazım biraz sessiz kalalım
Evet en makul seçenek birincisi.
Telafisi yok olmaz sigara da telafi aramam asla icmiom da 🤣
Telafi beklemem ayrılırım. Bir kere kıran bir daha kırar o fırsatı vermem ona 2. Kez
İçten bir özür dileme
beni mutlu etsin yeter :)
Hassas birisi olarak beklerim.
Ben yüzüne yüzüne vururum yaptıklarını
Özür sarılma öpme...😹
sarılmak can
özür yeterli
Evet öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?