Esmer tenli ve hafif göbekliyim. Neden kızlar beni yadırgıyor?

Yani sorun nerede dış görünüşümde mi kişiliğimde mi?

Evet aşırı esmer tenliyim böyle suriyeliler gibi göbek te olunca at hırsızı sanıyor da olabilirler lakin kızlar beni tanımak bile istemiyor benden böyle tırsarcasına hareket ediyor. Bir iki kişinin hakkımda karalaması yüzünden herhalde (karalayanın kim olduğunu keşke bulabilseydim) daha tanımadan etmeden bir ön yargısı var benim hakkımda.

Esmer tenli ve hafif göbekliyim. Neden kızlar beni yadırgıyor?
Cevapla