Eski sevgilimle yaşadığımız bazı şeylerden utanıyorum. Bu düşüncem yersiz mi?

Üniversitede 3 aylık bir ilişkim oldu ve 20 gün önce ayrıldık. Sevgili olduğumuz süreçte herşeyi yaşadık. Aynı fakültedeyiz ve ben yaşadığımız şeylerden utanç duyuyorum daha hiç denk gelmedik ama sırf bu yüzden denk gelmek istemiyorum yüzüne nasıl bakıcam diye. Tamam birlikteyken çok özel anlardı benim için ama şu an da ayrı olduğumuz için utanıyorum sizce napmalıyım bu düşüncem yersiz mi?
Eski sevgilimle yaşadığımız bazı şeylerden utanıyorum. Bu düşüncem yersiz mi?
Cevapla