Sevgilimin geçmişi beni rahatsız ediyor. Hem de fazlasıyla.. ?

Merabalar arkadaslar. Sevgilimle 1 yildir tanisiyoruz yaklasik 6 aylik bir iliskimiz var ama cok cabuk kavga edip ayriliyoruz sonra kisa surede geri barisiyoruz. Genelde onun gecmisi ile ilgili sıkıntılarim yuzunden cikiyor kavgalar. Gecmisinde serserinin tekiymis. Uyusturucu alkol sigara ne ararsan. şu an sadece sigara kullaniyor ve ara sira alkol. Gece muzik dinleyip sabaha kadar uyumayan gunduz de aksama kadar uyuyan bir insanmis. 15 yasinda cantasini alip evden cikan babasi tarafindan evlatliktan reddedilmis birisi. Cok sık da kavga eder. Küfür desen diz boyu. Ailesiyle şu an barisiklar ama yinede ailesiyle olmayi sevmiyor. şu an askerde oldugu icin 22.30 civari uyuyakaliyor sabah 7'de kalkiyor hayati gayet duzenli. Ancak askerden sonra eski hayatina donmesinden korkuyorum. Arkadas cevresi de onu kotu etkiliyor. Pek cok kisiyle de sevgili olmus gecmisinde. Yakışıklı da biri. Ben cok kıskanc biriyim ve bana gecmisini anlattıkca sinirleniyorum gecmisindeki butun kizlari deşmek istiyorum. şu an beni seviyor olsa bile gecmiste baskalarini sevmesi beni rahatsiz ediyor. Onlara da aşkım bebegim demis ve bana da diyor. Bu tip agiz aliskanligi olan guzel hitaplar beni ondan sogutuyor. Onunla bkr gelecek kurmak istiyorum ama kotu taraflarini da gorunce vazgeciyorum. Sizce gecmisini gormezden gelmeli gelecege mi bakmaliyim yoksa anlattigim profilde biriyle kurdugum gelecek hayallerini gec olmadan çöpe mi atmalıyım?
Sevgilimin geçmişi beni rahatsız ediyor. Hem de fazlasıyla.. ?
Cevapla