uzaktan akraba oluyoruz. annelerimiz de görüşüyor. kendisiyle 3-4 yıl öncede konuşmuştuk birbirimizi tanıyoruz. ben ona yeniden istek atmıştım ve 1 hafta flört ettik. ilk konuştuğumuz gece benimle ciddi düşünebileceğini falan söyledi. sonraki günler de şuraya şuraya gidelim falan diye hayallerimiz vardı. sonra bana konuşurken seni öpebilir miyim buluştuğumuz da dedi ve ben sert çıkıştım tartıştık beni takipten çıkardı.
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yani şu ihtimal birazcık ortaya çıkıyor hani buradan sizi sevmiyor yorumunu çıkarmak doğru olmaz Bir kere bunu çok bilemeyiz bence ama kimi sevme duygusunun ilgi duyma olayının yanında birazcık cinsel şeyleri de isteyebiliyor o yönlere de aklı kayabiliyor Onun için burada hani cinsel istek yani cinsel diye başlıklandırıyorum ama bu tarz şeyler yapma isteği de eğilimi de var demek ki ama direkt Bu bir oyun oynamak içindi diyemeyiz Çünkü aileleriniz falan da tanışıyormuş orada konuşmaları size olan davranışı Bence genel olarak size karşı nasıl bir duygu beslediği hakkında ipucu verecektir
nasıl yani evlerine mi gideyim
Ev kısmı ne alaka tam anlayamadım da
konuşmaları size olan davranışları demişsiniz ya onu anlayamadım pek
Ben evlerine gitme kısmına hala anlayamadım onu ne için dediniz Yani ben eve gidinli hiçbir şey söylemedim ki
aileleriniz tanışıyormuş orada ki konuşmaları falan yazmışsınız ya o kısımdan yola çıkarak söyledim ama ben yanlış anladım galiba
Orada demek istediğim şey şu diyorum ki böyle sizle Sadece oyun oynamak için yani bir oyundan da kastınız Sanırsam ki cinsellik çünkü yani oynayıp bırakma o yani duygularınızla oynama öyle tarif edelim bu işi bunu yapmaz çünkü aileleriniz tanışıyormuş yani denk gelebilecek kişilersiniz bu şekilde kendin de rezil edebilecek yani kötü olabilecek bir yaklaşımda bulunmaz Bence sevme duygusu var ama artı duygular da var Onu demek istedim
Ve genel olarak iletişiminiz içindeki yazdıkları ettikleri konuşma biçimi hangi konulara yönelik konuştuğunuz sevme duygusu da var mı buna fikir verir bunu demek istedim
anlıyorum ama gerçekten sevseydi bırakmazdı ki yanlış mı düşünüyorum
İyi daha hanımefendi yani terslemişsiniz. Terslemek reddetmektir zaten göndermektir Yani biraz o anlamlara da gelir bence, ki belirtiniz ya aileleriniz tanışıyormuş Ha böyle bir şeyin üzerine üstelemek ısrarcı olmak bence hani çekinir insan aile ortamından da dolayı belki direkt ondan dolayı Elini eteğini çekmiştir olaydan sevmesine rağmen Belki de bunu yapmıştır o kısımda belirsiz ama bu metnin yukarısında belirttiklerime bağlı yapmıştır O kısımı bence bilebiliriz
ben ona gerçekten ağır şeyler söyledim bir de sapıksın manasına gelen şeyler demiştim o an ki sinirle. o da beni engellemişti sonra engeli kaldırdı ben ona duygularımdan bahsettim böyle bitmemeliydi falan dedim ama o bu söylediklerinden sonra seninle ilişki yaşanmayacağını anlamış oldum eğer seviyorsan da kalbine gömmeyi biliceksin tarzı konuştu benimle. bende bulunmaz hint kumaşı değilsin dedim ve bitti
Yani siz bazı şeyleri de hiç lafını değiştirgemeyip sonra yumuşak bir geri dönüş yapıp sonra tekrar lafınıza hiç esirgemeden direkt söylenecekleri söylemişsiniz hep Yani biraz ağır olmuş tabii bazı kısımları Bence Hele ki ilk kısım Gerçekten sizin ne dediğiniz gibi ağır yani böyle birisine bence söylenmez. Ki böyle söylenen birisine Hani duygularınıza yönelik olarak tekrar böyle bitmemeliydi de dememeliydiniz bence o da ayrı bir konu Ama zaten olmuş bitmiş şeyler bu kısımlar
Ama biraz anlıyorum ki duygusu varsa bile o konuşmanız O duygular tamamen körelmiş ve Hani durumlar tersine dönüşmüş Yani bu konu bu şekilde sonuçlanmış zaten Şu haliyle de hani aranızda geçen kötü iletişimden dolayı çok olabilecek bir tarafı kalmamış yani Ama sanki ben anlıyorum ki sevme duygusu varmış da konuşmanızla körelmiş gibi
ben biraz üzerine gittim burada haklısınız o da dediğim lafları sonrasında kabul etmedi doğal olarak yediremedi ve barışmadı.
onu fake hesaptan takip ediyorum unutamadığı biri olduğunu gösteren gönderileri beğeniyor biz konuşmayalıdan beri. ve bana demişti ki benim hiç unutamadığım olmadı inşallah da olmaz diyordu. sence bu unutamadığı kişi ben olabilir miyim ihtimal var mı yani
Burada açık olmaya çalışacağım dediğiniz laflar Bence öyle olduğunu hiç düşünmeyen kişiler için yani bunu gerçekten kabullenemeyecek kişiler için ağır bir item yani o bence dokunmuştur ve ona bağlı olarak da duygularında böyle bir nasıl diyeyim Bir çarpışıklık bir birbirine girme olmuştur yani Öyle olunca Hani bu lafların da etkisiyle belki size beslediği bir duygu varsa hani şöyle düşünün sevdiğiniz kişiden ağır şeyler duyuyorsunuz o daha da bir böyle etkilemiş olabilir
Bu gurur meselesine bağlı olarak da zaten geri dönüş yoktur Ve yine devamında bu elde olan sonuçlara göre bakacak olursak Normalde hiç böyle biri yok olmadı demiş ama şu an böyle beğeniler yapılıyorsa Tabii ki söz konusu kişi sizsinizdir yani
ben ona yeniden bir istek atsam şansımı denesem olmaz mı peki yanlış mı olur aradan 1 ay geçti
Yani bence çok deneyecek bir tarafı kalmamış ama ben Duygu'nun arkasındayım diyorsanız da yapabilirsiniz Çünkü siz laf etmişsiniz onun üzerine seninle ilişki olmayacağını ben anladım gibi böyle kesici bir laf gelmiş Onun için hani biraz zorlamak olur bu biraz da yine açık olacağım Lütfen yanlış anlamayın ama tükürdüğünüzü yalamak gibi olur
ne yapayım peki unutmaya mı çalışayım
Yani tam Şu aşamada en iyi ne yapacağınızı siz bilirsiniz ama ya aile dostuymuşsunuz yani unutmak unutmaya çalışmanızla unutacağınız bir şey değil çok öyle anlıyorum öyle gözüküyor Onun için siz olayı Akşama bırakın yani unutabiliyorsanız da unutun ama o kişiyle ilişki durumu düşünmek Bence olumsuz sonuçlara yer açar Bu aşamadan sonra
benim kafama takılan o beğendiği gönderileri benim için beğeniyorsa bence ben istek atsam barışır gibi geliyor, çünkü baya derin anlamlı beğendikleri ileriye ciddiye yönelik sözler
Ya şöyle Bence Sizde o duyguya sahipsinizdir böyle anlamlı derin büyük sözler gördüğünüzde Instagram'da kendinizi o gelecekte düşünüp de o anda beğeniyor olabilirsiniz En azından erkekler böyle birazcık düşünüyor bence bunun için de yapılıyor olabilir bu beğeni etkileşim işleri size yönelik de yapılıyor olabilir bu işler
Ama şunu biliyoruz yani bu beyan edilmiş size aktarılmış bir şey Siz yazdığınızı seninle ilişki olmayacağını Anladım gibiyim ama var Belki yeni birisi var çoktan Yani hiç bilmiyorsunuz o kısımları O kısma dair bilgimiz yok
beğendiği sözler sevgilisi olduğunu hayatında biri olduğunu göstermiyor ki ama unutamadığı olduğunu gösteriyor ve bana unutamadığı olmadığını söylemişti inşallah da olmaz diyordu
Yani Şu haliyle olay sizde dönüyor ok olarak Ama hani bu şu yönde olabilir Ben bu kişiyi unutamıyorum Ama bu kişi bana böyle bir şey yaptı Sadece benim aklımda yer ediyor Yani böyle unutamadığım birisi var anlamında yer ediyor fakat sizinle söylediğinizden dolayı dedim ki Sadece bu yer etmede kalan bir şey yani daha farklı ve Duygu hissetme yok çünkü ağır laflar ettiğiniz gibi bir mantık bir duygu yaşaması da olabilir bu durum
mesela bir beğendiği gönderi de ki yazıyı yazayım siz ordan çıkarım yapın; "ya ileri de kızım baba annemle yarışsanıza dediğinde ben annene yıllar önce yenildim diyemezsem" bunu beğenmiş
Yani şöyle ben buradan çok size yönelik bir şey yazılmış gibi anlamadım böyle söylemek isterim Çünkü bu şey gibi biraz hani annemle yarışsanıza cümlesi kuruluyor İşte olay örgüsünü anlatmaya çalışıyorum O da ben yıllar önce annene yenirdim Yani ben yıllar önce annene Aşık olarak annenin varlığına yenildim yani annene karşı böyle nasıl diyeyim hafifledim böyle karşısında eridim gibi bir tabire gidiyor bence biraz o anlamda yani umarım anlatabilmişimdir
daha ilk buluşma da öpmek istemesi normal mi peki sizce
ilk buluşma için birazcık abes evet fakat ilk buluşmanın öncesinde ne evreye geldiniz ne kadar samimileştiniz bu da önemli
1 hafta flört ettik daha sevgili falan değildik ki
ama o 1 hafta içinde balımlar güzelimler demeye başlamıştı
Demek ki yapısal olarak yani huyunda bu şekilde olan birisi yani çünkü dediğiniz gibi süre çok az sevgili bile değilmişsiniz öyle olunca saçma bir haldeyken durum bu evreye geçiş yapmış ve erken bir durum
Ya biraz daha hızlı hareket etmek isteyen birisi gibi dediğim gibi bu huyundan böyledir muhtemelen daha hızlı ilerletsin istiyorum ama hitap kısımları falan hani bir hafta içinde de söylemeye başlamak çok hani erkenmiş gibi gelmedi o tarz şeyler söylenir Çünkü yavaş yavaş böyle aralara iliştirilir yani
ama siz diyorsunuz ki tekrardan istek atma değil mi
Evet bence bir istek atma durumuna girişmeyin aradaki Her şeyi düşünerek bunu söylüyorum yani Birkaç maddeye de es geçelim desem istek atın derdim ama Şu haliyle istek atmamalısınız bence
atarsam da onaylar mı o da bana geri istek atar mı bilmiyorum zaten
O kısımları da tamamı birer? Zaten söylediğiniz gibi yani ama önemli olan orada o etkileşimi karşı tarafa bir şeyi hissettirmek işte kabul etmiş etmemiş veya geri istek atmış atmamış önemli değil bunlar önemli olan o isteği sizin Yani işin ilk etkileşimi olan sizin isteği atmanız ve karşılığını görüp görmesi (geri dönme) durumu bence ama zaten atmayacaksınız anlıyorum
sizce kabul eder o da bana atar mı
Bence Şu haliyle kabul etmez görür kabul etmez diye düşünüyorum ben
eğer kabul ederse o da bana istek atarsa bir gelişme var demek midir peki
Geri istek atarsa size karşı duyguları yumuşamış çıkarımını birazcık yapabiliriz
ama işte atmazsa ben kötü olurum ya
Işte kötü olmamanız için söylediğiniz laflardan da dolayı zaten istek atmamalısınız
anlıyorum da işte
Kızma anlamında demiyorum ama siz ne istiyorsunuz hanımefendi ne olsun istiyorsunuz yani Acun Ilıcalı'nın son günlerde videosu çıktı ona benzer bir şekilde anlayabilirsiniz dediğim gibi kızma duygusu haddime değil de Ne istediğinizi anlayamadım ben
ben tekrardan konuşalım istiyorum ama mümkün mü onun açısından bilemiyorum
Ama laflar etmişsiniz yani oldukça kızmalı bir şekilde laflarınız var Hakaret var İyi mal laflarınız var hani bu şekilde neden yeniden konuşmak istiyorsunuz ki o düşüncelerin Aslında öyle olmadığına mı kanaat getirdiniz
ben sert çıkıştığımı düşünüyorum ve bu arada ben ona bu tartışmadan 2-3 gün sonra mesaj atmıştım kusura bakma diye o da bu dünyada birbirimizi kırmaya gerek yok sorun değil falan demişti.
Bu şekilde birbirinize yumuşamanız iyi olmuş ama yine de o yaşanan şeyden dolayı çok hani iletişime geçirebilir bir hali yok sadece Amaç o sert bitişi kırmak olmuş yani o konuşmada
evet. bence ben istek falan atmayım eğer atarsam 2-3 ay sonra atayım hem daha unutulmuş olur bazı şeyler. yeni başlangıç gibi olabilir. değil mi
Bence bahsettiğiniz zaman çok uzun olmadığından da söylüyorum aradaki şeyler unutulmayacağından dolayı ne kadar sonra atarsanız atın aynı şey olacaktır Onun için bence atmayın ama atacağınız Varsa da niyetiniz o yöndeyse hemen atın Niye o kadar bekleyeceksiniz
aradan zaten 1 ay geçti ama bi 3 ay daha geçse bence daha mantıklı olur eski kin kalmaz yeni başlangıçlar olabilir diye diyorum. şimdi hemen istek atmam tuhaf olmaz mı ve kabul eder mi bilmiyorum ama 3 ay falan geçerse eder diye düşünüyorum
edip etmeyeceğini bilmiyorum ama o olayların hatırlanması olacak mutlaka. öyle olunca hissiyatlar da tazelenebilir.
ben dün gece 11 de ona istek attım sonra geri çektim bilerek. o da gece 1 de hasretinle bir öykü diye şarkı paylaşmış. fake hesaptan takip ediyorum ya. sizce benim için olabilir mi ne düşünüyorsunuz?
Yani madem attınız keşke hiç çekmeseydiniz o isteği karşısı da hani bu tarz şeyleri sevdiğinden mi gönderme yapacağım sırf diye mi yapıyor yani yapıyorsa bile isteğinize yönelik bir cevap değil mesela Siz istek atmışsınız bir umut vermişsiniz Karşısı hala olumsuz bakan sizmişsiniz gibi Alakasız bir şarkı paylaşıyor falan bence uğraşmamalısınız devamında üzülürsünüz
nasıl yani anlamadım. benim için değil mi attığı şarkı? sanki yine aklına gelmişim de üzülmüş gibi değil mi çocuk
sizin için olabilir ama yaptığınıza cevaben değil genel olarak atılmış. bi kere bu kadar aklındaysa veya böyle uğraşmalı şeyler yapacaksa müzik atacağına size mesaj atsa ya. ama dediğim gibi bi acı gibi yaşayıp geçiyor sadece sanırsam ya da etkileşim amaç.
ben tekrar istek atayım mı sizce bu akşam yoksa gerek yok mu? o çok gururlu birisi ben ona o kadar şeyler de söyledim. o ilk adımı atmaz ben atmazsam yine
siz atmak istiyor musunuz adım hanımefendi konu çok karmaşıklaştı istediğiniz kadar istişare edelim onda problem yok da siz bu yorumlaşmayı/diyalogu 2 ye bölsek başta yazarken istemiyor gibiydiniz fakat şimdi de gayet istiyor gibisiniz
ben baştan da istiyordum. şu an da istiyorum ve eğer dün gece o şarkıyı ben aklına geldiğim için beni düşündüğü için paylaştıysa isteği de kabul eder o da bana istek atar diye düşünüyorum. sizce istek atayım mı bu akşam?
bana kalırsa yaşadıklarınız itibariyle atmayın istek ama bana kalmamalı zaten olay orada ayrışıyor.
atarsam onaylar mı peki sizce
onaylar bence
ama siz atma mı diyorsunuz
evet aynen öyle
ben diyelim kendimi durduramadım aman nolcak dedim istek attım bu onda nasıl algı yaratır peki fikriniz nedir
bana geri dönmek istiyor kızdığı konuda yumuşama mı var acaba hissiyatı oluşturur
sizin bana istek atma demeniz çocuğun ilk buluşma da öpmek istediği ve bunun yanlış olduğu için mi? yoksa benim o kadar laf söyleyip tekrar istek atmam mı saçma?
inanın iki durum da harmanlanmış şekilde gayet konu içinde. birisi çok afedersiniz sert de olduğu için kızış tükürdüğünü yalama gibi birisi de o durumun tekrar nüksetme ihtimali.
bu arada şimdi düşününce aklıma geliyor bana tartışma esnasında demişti ki "pişman olacağın şeyler yapmadığın için bana teşekkür edeceğin yer de laf sokuyorsun hala" demişti böyle pis sözler söyleyen birine istek atılır mı halen ya
ona niye teşekkür edecekmişsiniz o kısmı harbi anlamadım
ya işte demek istiyor ki ben sana bir şeyler yapacaktım boş durmayacaktım diyor. sen daha ben bunları yapmadığım için bana teşekkür etmen gereken yer de daha laf söylüyorsun diyor
iyi de lafınızla buna engel oldunuz siz azarladınız anlattığınıza göre kendi kendine mi vazgeçti sanki ayrıca öyle olsa bile bunun neyine teşekkür edilir olay bu düşünceye hele ki bu mantıkta hiç girmemekte.
kendisi her lafı birbirine kattı ve biz akrabayız kendini bana çok kötü tanıttı. böyle afedersiniz sapık birisine tekrar istek atılır mı? ben ben iyi yönünden bakmaya çalışıyorum ama dediği şeyler aklıma gelince çok midem bulanıyor kendinden
hanımefendi artık nolur istek atılır mı sorusunu sormayın cevabını siz de biliyor olmalısınız artık bence. böyle muhabbet usülü her türlü istişareye varım devam ederim konuşulur hiç problem yok o yönden demiyorum ama içiniz istiyor olsa bile yanlış kısımlar var bunu içinizdekilerle çarpıştırıp bir karar almanız gerekiyor üzülme duygusu nedir üzer iş güç yaptırtmaz yorgun hisettirir çeker ruhunuzu böyle bu kişi ile döndüğünde yeniden iletişim bir cinsel ilişki tabanlı durumun olası oluşma ihtimali bile kötü diyorum.
doğru söylüyorsunuz. bence de artık vazgeçmeliyim, o benim için doğru kişi değil çünkü. ve kendini bana resmen kendi anlattı ben doğru insan değilim der gibi. umarım en kısa sürede de unuturum kendisini
yani siz uğraşacaksanız kendinizi kontrol etmeye doğruya yönelmeye uğraşın (kendi doğrunuza tabiki). bu şekilde bence yavaş olur ama güzelliğe mutluluğa ulaşırsınız
inşallah çok teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz
ne demek estağfurullah rica ederim çok mutlu vallahi inşallah çok sevinin her şeyde.
aminn inşallah sizde öyle
teşekkürler sağ olun var olun, bu arada söylediniz mi bilmiyorum da bu olaylar zemininde o içsel kısa muhasebe hani anar geçeriz ya o anlamda soruyorum yaşınız kaçtı
18 yaşındayım siz
23 yaşındayım ben de
yaşına göre çok mantıklı bir insansın bence sen
estağfurullah, teşekkür ederim.
Senle sadece se x düşünmüş
ama biz akraba da oluyoruz bana kadar kız mı bulamadı onu yapıcak?
Eline geçeni istiyo demekki, ciddiyet düşünen çok az aslında se x başka kızlarla düşünebilirrdi
bir de ben reddedince diyor ki sen çekirdek kola yap sevgilinle diyor. biz kendisiyle daha sevgili bile değildik ki flörttük
Bunlar be gözle bakıyosa ya da be bekliyosa, kızlar bu kadar ayağa düşmemeli helal sana
sence hatalı olduğunu anlar mı elbette
Aslında hata değil bu, ona göre sevişebileceği bişey çok önemli, anlamaz başka kızlara bakar
çok tuhaf ya
Aynen sanıyolar kızlar bi anlık, aslında öyle değil bi erkek üzgün olduğunda onu en iyi bi bayan anlr, hasta olduğunda sevdiği vayan bakar, ama bu değerler onlar için çnemli değil
onu fake hesaptan takip ediyorum unutamadığı biri olduğunu gösteren gönderileri beğeniyor biz konuşmayalıdan beri. ve bana demişti ki benim hiç unutamadığım olmadı inşallah da olmaz diyordu. sence bu unutamadığı kişi ben olabilir miyim ihtimal var mı yani
Sen olman için onunla yatman lazımdı, sen değilsindir
o unutamadığı kişi faydalandığı biridir diyorsun yani
Aynen öyle
bana en uzun ilişkisi 7 ay sürdüğünü söylemişti o kişi olabilir mi acaba unutamadığı
7 ay ilişkimi olur daldan dala atlamış, inan bak özür dilerim bende erkeğim ama evlenmeden önce kimse ike se x yapmadım bunlar ne sanıyorlar ne kadar rahatlar
7 ay yalan mı yani
Yo doğrudur ama en fazla 7 ay sürdü isr niyeti belli imiş
ciddi miymiş yani niyeti
Hayır ciddi değil, ciddi olan, elini bile zır tutsa 7 sene bekler yani ben öyleyim