Sizce amacı oyun oynamak mıydı? yoksa gerçek miydi duyguları?

uzaktan akraba oluyoruz. annelerimiz de görüşüyor. kendisiyle 3-4 yıl öncede konuşmuştuk birbirimizi tanıyoruz. ben ona yeniden istek atmıştım ve 1 hafta flört ettik. ilk konuştuğumuz gece benimle ciddi düşünebileceğini falan söyledi. sonraki günler de şuraya şuraya gidelim falan diye hayallerimiz vardı. sonra bana konuşurken seni öpebilir miyim buluştuğumuz da dedi ve ben sert çıkıştım tartıştık beni takipten çıkardı.
Sizce amacı oyun oynamak mıydı? yoksa gerçek miydi duyguları?
Cevapla