Olayı kısaca anlatacağım : Ben aşık olduğum kıza aşk mektubumu bıraktım, whatsapp'tam mektubu almasını söyledim. Mektubu okudu, bu durumu ailesine de söylemiş, ki bu iyi bir şey, ailesinden gizli iş yapmaması felan. Babası beni aradı iyi hoş mektup yazmışsın ama olmaz dedi sen galiba onu büyük sanmışsın dedi (aramızda 3 yaş fark vardı, ama minyon tipli olduğum için yaşımdan küçük gösteriyordum, sorun olmaz diye düşünmüştüm, tamam efendim dedim daha arayıp sormayacağım dedim. Onu unutmaya çalışıyorum. Akşamları hep aklıma geliyor, sanırım kafam en çok akşamları boş o yüzden. Onunla tanıştığım gün, keşfettiğim bir şarkı var o şarkı dinleyip fotoğraflarına bakıp ağlıyorum, bu nedense beni ağlıyorken mutlu ediyor. Neden böyle lütfen yardım edin.
Güncellemeler
+1 yıl
Onunla ilk defa karşılaştığım gün, keşfettiğim bir şarkı var o şarkı dinleyip fotoğraflarına bakıp ağlıyorum, bu nedense beni ağlıyorken mutlu ediyor. Neden böyle oluyor?
Aşık olduğum kızın babası yaş farkından dolayı ilişkiyi onaylamadı, aşk acısı çekiyorum ne yapmalıyım?
Tekrar mı? Babasına karşı mı geleyim. Babası müdahale etmese hemen pes etmeyecektim. Ben cevabı kızdan bekliyordum. Evet ya da hayır. Önemli olan cevap vermesiydi. Belki kız da etkilenmişti bir şansım vardı, babası karşı çıkmasa olaylar farklı şekilde gelişebilirdi. Bu durum sanki havada kaldı.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
3 yaşa büyük demek bahane bence sadece seni beğenmediler
3 yaş ne Allah aşkına
Kendini tekrar açıklamayı denedin mi
Tekrar mı? Babasına karşı mı geleyim. Babası müdahale etmese hemen pes etmeyecektim. Ben cevabı kızdan bekliyordum. Evet ya da hayır. Önemli olan cevap vermesiydi. Belki kız da etkilenmişti bir şansım vardı, babası karşı çıkmasa olaylar farklı şekilde gelişebilirdi. Bu durum sanki havada kaldı.