Sevdiğim çocukla aramızda 3 yaş var ve bunun yüzünden benimle sevgili olmayacağını söylüyor ne yapabilirim?

Ilk başta yaşımı bildiği halde ümit verdi bana seviyormuş gibi davrandı sonra çok güzel kizsin dedi ama yaş farkı var seninle yapamam dedi beni bırakmayacağını soylemistin dediğimde hepsi hayaldi dedi. şu ana kadar konuştuğu kızlardan en güzeli benim bunun da farkındayım ama üzülüyorum ya seviyorum onu çünkü
Sevdiğim çocukla aramızda 3 yaş var ve bunun yüzünden benimle sevgili olmayacağını söylüyor ne yapabilirim?
Cevapla