Çok hoşlanıyormuş benden ama ailesine uygun değilmişim. Beni üzmemek için bizden olmaz diyormuş. Üzülmekte haksız mıyım?

O kadar hissettim ki çaresizliğini. Şimdiye kadar hep annesinin istediği gibi yaşamış bana benden de çok hoşlandığını bana dayanamadığını söyledi ama annesinin bizi onaylamayacağını söyledi. O kadar üzülüyorum ki..
Çok hoşlanıyormuş benden ama ailesine uygun değilmişim. Beni üzmemek için bizden olmaz diyormuş. Üzülmekte haksız mıyım?
Cevapla