Öpüşmek istedi istemedim diye ayrıldı bu nasıl şerefsizlik?

Sevgilimle 2 aydır sevgiliyiz, ben evlenmeden öpüşmeden ve ötesinden yaan değilim , uzun zamandır öpmeye filan çalışıyodu tersledim. Kavga ettik yok güvenmiyo musun bana bilmem ne sonra ayrıldı. Bu nasıl şerefsizlik biri açıklayabilir mi?
Öpüşmek istedi istemedim diye ayrıldı bu nasıl şerefsizlik?
Cevapla