• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Ayrılıklarda hiç sevilmemiş olduğunu anlamak mı daha zordur yoksa sevdiğini bir daha göremeyeceğini bilmek mi?

asuasuasuman
asuasuasuman Takip Et
Master Yaş: 43
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
110
Yapay Zekaya Sor
Ayrılıklarda hiç sevilmemiş olduğunu anlamak mı daha zordur yoksa sevdiğini bir daha göremeyeceğini bilmek mi?
Cevapla
Sevgi Soruları Ayrılık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • sorucu060606
    sorucu060606 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Her iki durum da duygusal olarak zorlayıcı olabilir, ancak kişiden kişiye değişen bir deneyimdir.

    Hiç sevilmemiş olduğunu anlamak: Bir ilişkide hiç sevilmemiş olduğunu fark etmek, özellikle duygusal olarak yatırım yapmış olan kişi için oldukça yıkıcı olabilir. Bu durumda, kişi kendini değersiz veya önemsiz hissedebilir. Ancak bu gerçeği kabul etmek, sonunda daha sağlıklı bir kabullenme ve iyileşme sürecine yol açabilir.
    Sevdiğini bir daha göremeyeceğini bilmek: Sevdiği birini kaybetmenin kalıcı olduğunu bilmek de son derece zorlayıcı olabilir. Bu durumda, kişi bir yandan acıyı kabullenmeye çalışırken diğer yandan gelecekteki belirsizlikle başa çıkmaya çalışabilir. Sevdiği birini kaybetme gerçeği, kayıp ve yas sürecini deneyimlemek için bir dizi duygusal zorluk ve meydan okuma getirebilir.
    Her iki durumda da, duygusal olarak zorlayıcı bir süreçle karşı karşıya kalınır. Ancak her iki durumda da, bu duygularla başa çıkmak ve iyileşme sürecine girmek için zaman, destek ve kendini anlama gereklidir. Profesyonel yardım almak da bu süreçte faydalı olabilir.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ALTAYBEY
    ALTAYBEY Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 59%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Ayrıldıktan sonra hiç sevilmedigini bilmek ayrılık sonrası toparlanma süreci için bir dayanak olabilir değmeyecek insanin arkasından üzülmeye değmez gibisinden ancak herhalde sevdiğini bir daha göremeyeceğini bilmek daha zor geliyor bana

    1
    4 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Matematiksel bir avunma 😊 böylesi sistematik düşünemeyen insanlar da var 😅

      Yorumla
    • ALTAYBEY
      ALTAYBEY
      +1 yıl

      Güzel övgülerin için teşekkür ederim 🤗 sen böyle sistem matematik deyince aklıma West World ü izleme fırsatı bulabildin mi diye sormak aklıma geldi 😅😅

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Henüz fırsatım olmadı 😊çok istiyorum yeni bir diziye baslamayi.. izlemeye başladığımda haber ederim sana 👍 işin aslı breaking Bad le game of thones un tadı damağımda kaldı 😅 onların bitişini hazmetmem gerek.. duygusal bağlılığım dizilere de vuruyor..

      Yorumla
    • ALTAYBEY
      ALTAYBEY
      +1 yıl

      O hissi bilirim yeni diziye hemen başlayınca ihanet ediyor gibi kötü bir hissiyatı oluyor 😅

      Yorumla
  • Düşünceli_kadın
    Düşünceli_kadın Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33
    +1 yıl

    Açıkçası ben sevilip sevilmediğime takılmıyorum ayrılırken ben seviyor muyum keyif alıyor muyum bu önemli zaten insanlar bugün sevdiğini yarın sevmeyebiliyor bu yüzden ayrılırken soğukluktan mı sevgi bitti yoksa hiç mi sevmiyordu bunu ayrılırken anlamak zor çünkü karşıdaki insana karşı suçlamalar oluyor o aşamada ama yaşadığım güzel şeylere adapte olmak lazım sonuçta ilişkilerin bi süresi var ve en önemlisi öğrendiğimiz şeyler bir daha görmeme konusu da bunu kimse bilemez bu olasılıklardan biri sadece ölmediyse tabi

    0
    0 Yorumla
  • SugarBear
    SugarBear Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç sevilmediğimi hissetmedim sevgiyle başladı kimisinde sevgi bitince ilişki de bitti arkadaş kaldık kimisiyle tamamen görüşmeyi kestik güzel anılardı önemli olan da bu bence insanların hayatlarına dokunup güzel anılar haline gelmek yetiyor bana

    1
    1 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Doğru 👍

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

6

Cevap

33

Cevap

  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.

    Hiç sevmediği halde yanımda duruyorsa zaten ahmaktır, ahmak bir insan hayatımdan çıkması beni üzmez, ayrılıyor isek zaten benden vazgeçebilen bir insana karşı duygularım tamamen körelir.. Her iki seçenekte de ben üzülemiyorum..

    1
    1 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Çokça mantıksal bir yaklaşım 😊 böylesine sistemli yaklaşamiyorum ben..

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı.

    Sevildiğini anlayamamak. Zaten sevildiğimi de düşünmüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    İkisi de aynı şeydir ve ikisi de zordur.. ama hiç sevilmemiş olduğunu anlamak bence daha kötüdür.. çünkü tüm o duyguların hepsinin aslında yalan olduğu hiç var olmadığını bilmek.. insan acı çeker

    1
    0 Yorumla
  • Öylesinen1ck
    Öylesinen1ck Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç sevilmemiş hissetmek çok üzücü. Ayrılık insanlık hali, bir şekilde ayrılır yollar ancak hem sevdim hem sevildim her şeye rağmen güzel şeyler yaşadık diyebilmek gerek veda ettiğinde bile. Aksi takdirde insan hem kullanılmış hem değersiz hissediyor.

    1
    1 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      👍 doğru..

      Yorumla
  • Catutigernos
    Catutigernos Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 85%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Ayrılık durumuna gelmişsem sevgim bitmiş demektir. Gerisi benim için önemli değil. Sevmemiş mi görmeyeceğim mi bitince bitiyor bende

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Ya o senden ayrılmışsa peki?

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Bugüne kadar öyle bir şey olmadı 🤔 sonrasında da hep yeniden geldiler ama bende bir şey kalmamış oluyor. Eğer kurtarılmaya değer bir şey varsa ben mücadele ederdim.

      Yorumla
  • 06romeo
    06romeo Takip Et
    Master Yaş: 60 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Sevdiğini bir daha göremeyeceğini, tenini kokusunu çok özleyeceğini bilmek çok zor.

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Hele ki sana 😅

      Yorumla
    • 06romeo
      06romeo
      +1 yıl

      Beni sanki tanıyorsun sen

      Yorumla
  • azelcan
    azelcan Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 66%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Sevdiğini görürün mutlaka ama sevilmemiş olmak ve artık sevişmeyecek olmak acı verir insna.

    1
    4 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      😅 sevişmeyecek olmak nedir ya..

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Sevişmek, yasaklanan, biplenen o kelimeyi içermez, iki insanı n aynı anda birbirini sevmesini ifade eder. Bu ikka bedenen değil, ruhen olur.🙂

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Haklısın 😊👍

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Eyvallah 🙂🖐️

      Yorumla
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    Sevdiğinden emin olabilirsin sevildiğinden asla

    1
    1 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Seven zaten bir şekilde hissettiriyor bunu..

      Yorumla
  • FiqHtShoT
    FiqHtShoT Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    Sevilmemiş olduğumu anlamak, abla bu arada hoş geldin nerelerdesin ya özlettin kendini 😂😊

    1
    4 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      ✋😊 hoşbulduk.. canımı sıkanlar oldu buradan.. bir süre uzaklaşmak iyi oldu sanırım.. ses yok. şu an için.

      Yorumla
    • FiqHtShoT
      FiqHtShoT
      +1 yıl

      Kim onlar ya gelsin bana laf etsinler yiyorsa mesajlarını kapat ablam sadece takip edenlerine aç

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Tatlım mesajlarımı kapatmamam için bir nedenim var.. binde bir ihtimalde olsa kendimce bir neden.. ama haklısın tabiki.. sağolasın canım benim 😊✋

      Yorumla
    • FiqHtShoT
      FiqHtShoT
      +1 yıl

      Her zaman 😊

      Yorumla
  • nomorebets35
    nomorebets35 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 64%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.

    Ayrılığın tadini çıkartmak lazım:)

    Iyi gidiyor olsa ayrılık yaşanmazdı :)

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Her zaman öyle olmuyor ama 😊

      Yorumla
    • nomorebets35
      nomorebets35
      +1 yıl

      Olur mu hiç:)
      Iyi giden iliskide ayrılık olmaz
      Is ayrılık asamasindaysa bundan pişmanlıklar yaşamak ahmaklık olur:)
      Yarin ki ilk guzel gunu dusun :)

      Yorumla
  • Medical34
    Medical34 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Ayrılıklarda sevdaya dahildir diyip konuyu kapatmak gerek

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Senin kafanda olsak keşke 😊

      Yorumla
    • Medical34
      Medical34
      +1 yıl

      Keşke kral

      Yorumla
  • Emir8
    Emir8 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 77%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 514 cevap paylaştı.

    nası ya aşık olan 2. kez sevemiyor mu birini?

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Bir başkasını sevene kadar diyelim mi..

      Yorumla
    • Emir8
      Emir8
      +1 yıl

      Evet bu doğru olanı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ayrıldığı günün ikinci haftasında başka kadına koşan erkeğin acımasızlığını görmek daha zordur.

    2
    1 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Öyleler de vardır aynen 👍

      Yorumla
  • cengaver115
    cengaver115 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bence hiç sevilmemiş olduğunu anlamak daha kötü o kadar emek veriyorsun çabalıyorsun fakat çabaladığın şeylerin boşuna gittiğini görmek daha kötü bir şey

    1
    0 Yorumla
  • Ksproff
    Ksproff Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı.

    Sevişiyormuş gibi yaptığını bilmek sanırım en kötüsü

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      🙄 seviyormuş gibi yazacaktin sanırım..

      Yorumla
    • Ksproff
      Ksproff
      +1 yıl

      Ne yazdığımı biliyorum

      Yorumla
  • Aserehehadejetejebe
    Aserehehadejetejebe Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 13,2b cevap paylaştı.

    İlk seçeneğe ihtimal vermiyorum eğer bi kalbi varsa

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Sevmenin ne olduğunu bile bilmeyen çok insan var.. dümdüz yaşayıp gidiyorlar..

      Yorumla
    • Aserehehadejetejebe
      Aserehehadejetejebe
      +1 yıl

      Köklerine kibrit suyu..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    2. Dediginiz zaten anlam ifade etmiyor terk edilince

    1
    4 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Ter edilince aniden sevmeyen bir mekanizmamiz yok ki..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nefret basliyor

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Nefrette bir duygu.. hatta en tehlikeli duygulardan. .

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam siz zaten sevmeyi birakamiyoruz diyorsunuz 2. Cumlenizde
      Oyle bir nefrete dönüyorki o gozu karariyor insanin

      Yorumla
  • _snow_
    _snow_ Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 73%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    hiç sevilmemiş olduğunu anlamak kadar zor olan yok ihanete uğradığınamı yanarsın ayrıldığına mı

    1
    0 Yorumla
  • Ya_özgürlük_ya_ölüm
    Ya_özgürlük_ya_ölüm Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    İlkinde zamanının bir hiç uğruna gittiğini farkediyorsun diğerinde en azından geçmişe bakıp hoşnut olabilirsin. Ben ilki diyeyim.

    1
    0 Yorumla
  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı.

    sonradan farketmek daha zordur , hazmedilemez !!!

    1
    1 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Oskarlik çok insan var 😊 doğru 👍

      Yorumla
  • zarifbiradam
    zarifbiradam Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç sevilmememis olduğu anlamak daha çok koyar bence

    2
    0 Yorumla
  • pufferfish028
    pufferfish028 Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    hiç sevilmemiş olduğumu görmek daha zordur, ayrılıyorsak bir daha göremeyecek olmak pek koymaz

    1
    0 Yorumla
  • ruhu_münzevi
    ruhu_münzevi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    İkisinden de hicbir zaman emin olamamak en kotusu.

    1
    0 Yorumla
  • Deli_miyim_neyim
    Deli_miyim_neyim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 326 cevap paylaştı.

    Hiç sevilmemiş olduğunu anlamak daha çok koyar.

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı.

    Sevilmemiş olduğunu anlamak gibi kötü bir şey yoktur.

    1
    0 Yorumla
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Sevdiğini bir daha göremeyeceğini bilmek. Tabii severek ayrılıyorsa insan.

    1
    0 Yorumla
  • kafeinsiz
    kafeinsiz Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl

    O kadar vaktin boşa gitmesi ve her şeye yeniden başlamak zorunda olduğunu bilmek asıl zoru.

    1
    0 Yorumla
  • TipSizAdam06
    TipSizAdam06 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.

    ikiside dğeil yenisine bakmak lazım

    1
    6 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Bunu herkes yapamaz 🙄

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      +1 yıl

      vaalla ben yptığım için başkasını bilemicem

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Ben de istiyorum bu kafadan 🙄 ama istemekle olmuyor tabi..

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      +1 yıl

      herkes yapsaydı benim bi özelliğim kalmazdı :)

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Sen bir başkasın 😅

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      +1 yıl

      canımsın saol :)

      Yorumla
  • Yusufix45
    Yusufix45 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sevilmek büyük lütuftur. Hiç sevilmemiş olmak demekte başlangıç noktasına geri dönmek demektir.

    1
    0 Yorumla
  • guapomorena
    guapomorena Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Görememek sevilmemek kadar incitmez insanı.

    1
    0 Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.

    Kıymetsiz olduğunu hissetmek daha kötü olur

    1
    0 Yorumla
  • Mirakalkan
    Mirakalkan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç sevilmemiş hissetmek ve bunu anlamak

    1
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı.

    Ya ikidide zordur

    1
    0 Yorumla
  • Sitemkarım
    Sitemkarım Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Hiç sevilmediğini anlamak daha kötü sanki

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    dikkat etmem ki kim var kim yok

    1
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    sanmak en zorudur

    1
    0 Yorumla
  • Histenge12
    Histenge12 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Galiba 2. si

    1
    0 Yorumla
  • Tamotamo28
    Tamotamo28 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ilki

    1
    0 Yorumla
  • Raci048
    Raci048 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    İkisi de zor

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(24)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ayrılıklarda hiç sevilmemiş olduğunu anlamak mı daha zordur yoksa sevdiğini bir daha göremeyeceğini bilmek mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hiç sevilmedigini bilmek mi daha zor yoksa sevdiğini bir başkasıyla görmek mi? 27 cevap verildi
Bir zamanlar sevildiğini bilip kaybetmek mi daha zor, yoksa hiç sevilmemiş olmak mı? 49 cevap verildi
Hiç sevilmemiş olmak mı daha zordur, yoksa sevdiğinden ayrılmak mı? 76 cevap verildi
Sevdiğin biriyle kavuşamamak mı daha zor, yoksa hiç sevmemiş olması mı? 33 cevap verildi
Sevdiğimizdenayrıldınız istemeden gidene mi zor kalana mı zor olur? 6 cevap verildi
Sevdiğinden ayrı kalmak mı daha zordur, seni sevmeyen biri ile yaşamak mı? 16 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨