Kocam çok yakışıklı ben ise ortalamayım belki de biraz altı bu yüzden ozguvenim çok kiriliyor ne yapmaliyim?

Biz birbirimizi çok Severek evlendik eşim de beni seviyor Ben de eşimi çok seviyorum Bana karşı çok iyi hakkını asla ödeyemem o da bana aynısını söyler Ben senin hakkını asla ödeyemem diye ama o çok yakışıklı Ben ise çirkinim eşimle annesi bunu Sürekli alttan laf olarak yüzüme vuruyor çevreden de birkaç kere ima duydum Bununla ilgili hani böyle yakışıklı bir oğlan bu kızı nasıl almış gibisinden çok zoruma gitti İlk başlarda bunu hiç düşünmemiştim bile Çünkü görünüşün bir önemi olduğunu düşünmüyordum ilişkilerde ama Eşimin ailesi böyle yapınca ister istemez üzülüyorum konuyu eşimle de paylaştım ve çok üzüldüğümü belirttim eşim de sen benim gözümde dünyanın en güzel kadınısın onlara takılma Onların ne düşündüğü önemli değil önce kendilerine baksın vesaire dedi ama Eşimin ailesi genetik olarak zaten hani güzel insanlar hepsi birbirinden güzel bu durumda Beni gerçekten çok üzüyor Hani aşırı derecede takıntılanmaya başladım kremler serumlar vesaire kullanıyorum yüzümü güldüm güzelleşsin diye bu sefer bilmediğim ürünler kullandığımda cildim daha da kötü oluyor kilo vermeye çalışıyorum Bu sefer yeme bozukluğu oluştu daha çok kilo aldım Ne yapacağımı bilmiyorum
Kocam çok yakışıklı ben ise ortalamayım belki de biraz altı bu yüzden ozguvenim çok kiriliyor ne yapmaliyim?
Cevapla