Aşık olunca gözüme perde iniyor, karşımdaki kişi dünyanın en yakışıklısıymış gibi gözükmeye başlıyor. Aşık olunca sizin de gözünüz körleşir mi?

Aşık olunca gözüme perde iniyor, karşımdaki kişi dünyanın en yakışıklısıymış gibi gözükmeye başlıyor. Aşık olunca sizin de gözünüz körleşir mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Aslında hepimizin aşık olduğu ama evlenince kendini saliyorlar nasılsa alan aldı satan sattı..😅 çirkin insan yoktur bakımsız insan vardır
Önce kendi kusurlarıma bakıyorum. Ama sorunuza cevaben ben aşık olamam ve olamıyorum
Aşık olunca o kişinin kusurları bile mükemmel geliyor bana 🥺💖
Ben tipe aşık olmadığım için genelde unuttuktan sonra da exlerim bana yakışıklı geliyor.
Kadınlar duygularıyla hareket eder. Konu erkeğin tipi değildir. Ona hissettirdikleridir.
Bir göz doktoruna görünsen iyi edersin gibi sanki
Beden olumlama sorunsalı ☺️
Bu adamı da öyle görmezsin
Hangi kizin asikken gozu goruyo acaba
Ayy ben aşık olunca adamı kendim doğurmuşum gibi seviyorum 🤣
Ben bi fark göremedim?
🤣🤣🤣🤣
Bu nedir ya 😂😂😂😂
Zenginlerin dostu Zinan Engin
Sen mümkünse aşık olma
Sen aşık olma yavrum
Iy ndndndn evet
Banada oyle
Evet öyle oluyor
Sen bir daha aşık olma.:D
Kör değilim Allah şükür 🤣🤣🤣🤣
bende de öyle oluyor
Aşkın gözü kör olsa gerek
Kör olmuyorum
Yılın en doğru tespiti
Aşkın sihri burada 😂
Abart