Ben öğretmenim, sevgilim ise lise mezunu ve doğru düzgün işi yok evlensem sorun olur mu?

Sizce arada statü farkı olduğu için çakışma olur mu? Ailem beni ona verir mi onu da hiç bilmiyorum gerçii.. durumu pek iyi değil geçen çeyiz için bardak takımı almaya gittik 180 TL olduğunu görünce oha falan dedi düşünün o kdr vahim ben maddi anlamda güçlü biriyle olmak istiyorum, ayrılsam üzülür mü çok?
Ben öğretmenim, sevgilim ise lise mezunu ve doğru düzgün işi yok evlensem sorun olur mu?
Cevapla