8 yıldır beraber olduğumuz kız arkadaşım benden ayrıldı, bu durumla nasıl baş edeceğim?

10 yıldır tanıştığımız 8 senedir beraber olduğumuz kız arkadaşıma ben sorunlar yaşadığım dönemde çok kötü davrandım benden ayrıldı aramızda ufak bir fiziksel olay da meydana gelmişti eskiden 3 yıl önce ayrılmıştık benim çabalarım sonunda geri barışmıştık annesiyle annem konuştu annesi halaları kimse beni istemiyor ve en kötüsü ben ayrılık sürecinde üstüne gittiğim için nefret ediyor benden öyle söylüyor birkaç ay içinde nişan yapmayı planlıyorduk fakat tamamen benim hatam olan bir durumdan dolayı bu hale düştük pişman olduğumu ona ilettim çok yalvardım ama ben üstüne gittikçe daha da kötü davranmaya başladı çok kararlı bir şekilde reddediyor telefon numarasını değiştirdi ulaşabileceğim kimse bırakmadı ne yapacağım bilmiyorum birisi Yol göstersin ayrıca en son babamı arayarak (babamla arası çok iyiydi) oğlunuzu benden uzak tutun istemiyorum hayatımda dedi ve hayatımda ileride başkası olacak sen olmayacaksın diyerek bitirdi

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ne yapmam gerekiyor tekrardan kazanmak istiyorum hatamın pişmanlığımın farkındayım
Güncellemeler
+1 yıl
Denedim çabaladım ben çabaladıkça daha çok hakaret duydum vazgeçtim
8 yıldır beraber olduğumuz kız arkadaşım benden ayrıldı, bu durumla nasıl baş edeceğim?
Cevapla