1.5 yıllık kız arkadaşımdan ayrıldım onu cok seviyorum ne yapmam gerekiyor?

Merhaba arkadaşlar ben 20 yaşındaym kız arkadaşm ise 18 yaşında idi Şu an ayrıyız beni sevmediğini söyledi daha fazla kandırmak istemiyormuş ama ben beni sevdiğine eminim bir insan sevilmediğini hissetmezmi bu 1.5 yıl icinde bana yaptklaryla çabasıyla beni sevdiğini anladm ve gördüm aramızda mesep farkı var ailesi bunu sorun edecek düzeyde insanlar ayrılmadan 3 gün önce ile ablası bizi öğrendi ve telefonda benimle konustu ilk defa ben cok kıskanctm kız arkadasm bahaneler uydurup artık istemediğini söyledi ama beni sevdiğini biliyorum bama gelmesini engelleyen birseyler var bundan eminim piskolojim bozuldu artk onu ciddi anlamda cok seviyorum ben aile baskısı olarak düşünüyorum aradğmda hala acıyor telefonu zor olsada tavırlı bir sekilde konusuyor benimle soğutmaya calisiyor fark ediyorum bunu ne yapmam gerekiyor lürfen yardim edin ben onu kaybetmek istemiyorum simdiden cok teşekkür ederim ayrı sehirlerde yaşıyoruz bu arada uzağız birbirimize belki yakn olsak böle olmazdı
1.5 yıllık kız arkadaşımdan ayrıldım onu cok seviyorum ne yapmam gerekiyor?
Cevapla