Sorum şu dışarıda nazik yerine göre sert dominant birini kadın sever mi izin verir mi buna yoksa biz yapsak sürekli bazı konularda kabullenir mi
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Bu nasıl bir devrik anlatımdır? Soruyu anlamadım.
Kızlar sert erkeklerden mi hoşlanır yoksa yumuşak karakter li mi? Bende 2 side oluyor ama yumuşak tarafım daha fazla yeri geldiğinde
Bu iyi bir şey mi yerine göre de sert olasım geliyor
Ben sert karakter sevmiyorum. Kibar, nazik erkekler hoşuma gidiyor.
Anladım genelde yumuşak çocuksu karakter im ama yerine göre de sert olup kararliligimizi göstermek lazım. Özellikle olması gereken yerlerde kuzey modumuzu acmaliyiz
Bence çocuksu olmak ile kibar ya da yumuşak olmak aynı değil. İş hayatında kibar ama çocuksu olmadan sözünü dinletebilen bir çok kadın ve erkekle tanıştım. Bence ben de o insanlardan biriyim. Biz kibar kibar işimizi görüyorduk. Karşıdaki angut değilse zaten sert olmaya gerek yok diye düşünüyorum.
Günümüz de böyle yapınca zayıf karakter olarak görüyor lar kendilerini zeki zannedip aklınca kullanmaya çalışıyorlar iyi huylu olunca ben buna sinir oluyorum bunu fark edince insanı davranış olarak çok pis sinir ederim benim yeteneğim sonrada beni öyle zannederken son darbe ile bitiririm onu hak ediyorlar çünkü
Yumuşak huylu birine kendince böyle davranmalarını kınıyorum bende sinirlenince ya aktör ediyorum ya dovuyorum işte bunu sözlü olarak nasıl yapmak lazım
Ben mesele moda tasarımcısı olarak tekstil sektöründe çalıştım. Belki bilirsin tekstil sektörü genelde kaba olarak bilinir.
İşe ilk girdiğimde birkaç kez ezmeye çalışan oldu, sözlerimle hakarete varmadan birkaç kez karşılık verdim. Kibar ama dokunduran şekilde. Daha sonrasında zaten herkes birbirinin huyunu suyunu öğreniyor. Şirketteki en kaba ve kavgacı adamla bile kibarlığımı bozmadan iş arkadaşlığı kurdum. Şimdi ikimiz de ayrıldık o şirketten ama geçen gün hasta olduğumu öğrenmiş, halimi hatırımı soruyordu.
"İnsanları nazeketinle satın al." ya da "İnsanları kibarlığınla kazan." sözlerine inanırım.
Bazen karşıdaki kaba olsa bile senin hep aynı ahlaki duruşu sergilediğini görünce kendi yaptığından utanır. Tabi dediğim gibi arada angutlar çıkabiliyor.
Angutlar çıkınca da kibar olmaya gerek yok, yine hakarete varmadan söylenmesi gereken söylenir. Sözleri yumuşatmaya gerek yok bu durumda.
Şirketin patronu beni boş otururken görmüştü bir keresinde, bari oturacağına atölyeyi süpür dedi.
"Süpürmeyeceğim." dedim. Doğru tonlamayı kullanarak başka söze gerek görmedim. O da bir şey diyemedi.
Ben üniversite bıraktım sanayi başladım orada adam cins birisi , iş rahat ama eleman yok bulamiyorlar bende başladım hiç bilmiyorum çalışmadım adam başta bana kızıyordu bende ha bu bana iş öğretiyor diye sonra bu karakterimi beğendi bana yeğeni ayarları bende konuşurken yeğeni başkası ile konuştuğunu gördüm ayrıldım direk sonra bu adam bana karşı çok değişti sürekli yanıma gelip kızıyor ben olmasam seni kovarlar felan diyor bende adamı pek tinlamiyorum konuşurken telefona bakıyorum adam 7 dk lafını ediyor işte çıkmayı bende birikti birikti en sonda iş var Ken gene borsada parasını kaybetmks bana satasti bende o sıra yanlış yaptım sinirlendim bak dedim işime karışma (6 ay oldu bu arada ) sonra dedi bana ama son 1 ay aşırı mobing yapti bende öyle tek laf ettim ha çık üstünü değiştir dedi sonra sinirlendim ne diyon lan sen dedim bu adamı kameralı alanda dövdüm çok pis hatta beni tutarken xd içtiği cayi üstüne döktüm bıraksın diye kafasına dirsek attım sonra kaçtı diğer dükkana polis çağırdı sonra ben çekici aldım ben biliyorum yegeninden ayrıldım diye yapiyon ben güzel kardeşim değilim dedim (kusura bakma ağzımı bozdum) sonra polis geldi beni götür du onunda ambulans götürdü ndndndndn. Sonra polise diyor yok bende karşılık verirdim diye de ben kickboks cuyum gelsin keşke karşılık verse aşırı korkak biri sonra şikayetçi oldular babam gitti olmayın diye eğer olsa idiler biraz vakit geçmesini bekler sabırla sonra yapacağımı bilirdim veya direk ALLAH a bırakır dim bu daha kötü bir şey
Sonra da işte yani para için ezdirmeye gerek yok kendimizi tevekkül yapak ALLAH verir karşına hem eş hem iş hem hayırlısı ni
Bende artık fiziksel değil de sözlü olarak kendimi iyi anlatmak istiyorum işte onu beceremiyorum içime atınca birikiyor bunu nasıl yenerim?
İnsanlara hayır diyemiyorum kolay kolay sorun bu sanırım
Para için ezdirmeye dediğin gibi asla gerek yok. Bence işler bu noktaya gelmeden ayrılsan daha iyi olurdu. Kendi siciline yazık etmişsin.
Bunu demiyorum ama davranişsal olarak yapmıyorum söylemesin diye birdaha
Sicil temiz xd
Yaşanacak daha yarınlar var dahaaaaa 🐺 bugün vazgeçmek için Cook erkeeen
Hayır demek bazen gerçekten zor oluyor. Bu nasıl öğrenilir maalesef benim de net bir cevabım yok.
Böyle durumlarda sakinleşmek çalış ve durumu değerlendir. Sanki yabancı birinin gözünden bakıyormuş gibi düşün. Bu durumda başkasına bana gelse ona tavsiye verirdim diye düşün. Sonra kendine vereceğin tavsiyesi uygulamaya çalış.
İyi huylu oldugu için oluyor birde insan mukkenmelliyetci oldu mu geçmiş olsun çok yanlış bir şey bu sürekli iyi olmak istiyor herkes tarafından kötü bir şey duymak istemiyor. Bende şu an kendimi eğitme asamasindayim biliyorum çünkü çözdüm insanları rahat olursam hayır derim
Ben bir dönem antidepresan kullandım. Psikolojik olarak faydasını gördüm ama böbrek sıkıntım olduğu için bıraktım. Eğer bir sağlık sorunun yoksa dene. Doğru ilacı bulmak birkaç ay alabilir ama sonrasında iyi geliyor.
Evet yapıyor um kendim oldum mu özellikle ama karşı konusturmuyor bildiğini yapıyorsa çatışma oluyor orada
Çocuksu diyorlar sonra da aman ne derlerse desinler herşeyin sonunu düşünen kahraman olamaz 😎
Kullandım bende ansktiye mi ne var di geçici çözüm bunlar bence ilaç belli Kendini sevmek ve İbadet şu an daha kendimi onarma aşamasında yım insan isteyince ALLAH in izniyle olur buna inanıyorum olay kafada bitiyor
Üniversiteye geri dönemeyiz düşünüyor musun?
Kararsızım