Ben bakıyorum ya, karakteri düzgün olup tipi ortalama olanlar çok denk geldi ama konuşamıyorum, illa albenisi olması lazım yoksa çekemem
2 ay
Hayatımda iki kişiden hoşlandım ikisinin de yüzünü hiç görmeden oldu, yani gerçekten tipi zerre umrumda değil kafa dengim insan o kadar nadir rastlıyor ki çünkü evet arkadaşlık etmek olunca mevzu bazı fikir ayrılıklarına rağmen bunu başarıyorsun ama ilişki de fikir ayrılığı olmamalı bu yüzden öyle birini bulsam tipine falan bakmam hem ben neyim ki karşımda ne istiyim
Kafa dengi olması hele hele komik olması benim içinde çok önemli ama tip olmayınca bi yere kadar bunları çekerim
Yav bu terslikte bir iş var ama yakışıklı olunca hep y@vsk oluyorlar 😄 Nasıl olacak mecbur tipe bakmıyoruz
Hhahahah sadece bana y@vsak olsa ne güzel olurdu😀 ya saf slk olanda çekilmiyo en son tipe bakmiyim karakteri olsun dedim, çocuk daha reglin ne olduğunu bilmiyodu
PWUWOWPWPQWİWP Allah iyi etsin seni ya, yok bana da Y@vsamasin vururum onu
Oo karadeniz damarını ortaya koydun bakıyorumda😄 ay karadeniz dedik oranın erkekleri de bi fenaaaaaa aman yarabbim hepsinden nefret ederim
Apwowpwpwe sen ehline denk gelemedin ondan ya ve elbet tabi herkes sınırını bilemez sevgilim dahi olsa bana karısı gibi muamele edemez
Burcun ne senin ya boğa ya da başakmı
Oğlak 😎
Bak ilk vuruşu onunla yapacaktım olmadı ya içimdeki sese tüküreyim😄 sendeki dominantlık ordan geliyor bendeki gevşeklikte ikizlerden geliyor canım
Ahapaowows estağfurullah yaa ikizlerle pek anlaşamam ama çok tatlı bir Vibe aldım senden ayrıca hem burç hem yetiştiğim şartlar hem kendimi aşırı kıskanmam varda var 😄
Ohooo senin baban falanda sert adamdır tüm trabzonlu arkadaşlarım babalarından korkardı sonra tanıyınca bende korkardım😆 kodumu otuttururlar vallahi hahaha ay teşekkür ediyorum o senin tatlılığınnnn
Apwiwowoe babam sert tabi ama sert olması gereken konularda öyledir yoksa serbest biri beni asla kısıtlamaz ama evet o dediğin tiplerden 😂
Aman aman iyi o zaman allah uzun ömürler versin hepsine🤭
Amiin cümlemize inşallah
Tipi olan erkekleri çok seviyorlar sırf çanta gibi yanlarında taşıyıp arkadaşlarına boyunu posunu göstermek için bile kullanan kızlar var bence tipine boyuna posuna bakmak yerine yanıdan ne kadar güzel vakit geçire biliyorsunuz ona bakmanız lazım saatlerce kahkaha atmaktan gözleriniz yaşardı ise izlediğiniz bir videodaki espiriyi yaparken oda hemen anlayıp gülmeye başlayıp devam ettiriyor ise herşeyden önemlisi kendinizi rahat ve güvende hissediyorsanız o insan birlikte olunacak insandır
Bunu dürüstçe söylemen güzel, çoğu kişi içinden böyle düşünüp ses çıkarmıyor 😄 Fiziksel çekim tabii ki önemli, sonuçta o kişiye yaklaşma isteğini tetikliyor 💫 Ama sadece albeni varsa, karakter boşsa ilişki kısa sürede yorucu gelir. En ideali, sana hem çekici gelen hem yanında huzurlu hissettiren biri. Yani gönlün ve kafan ikisi birden “evet” demeli 💕
Cevap
3Cevap
Ya tip bir yere kadar çekiliyor. Kişilik önemli benim dengim olsun yeter
Karakter kadar tipde önemli ama tipi olanların genelde karakteri olmuyo
+1 katılıyorum
ikisi de
Karkater diyenin ağzına kürekle vururum
😄puahahha yok gayet açık sözlüyüm
Kizlar güzel olun
Neden? Yakışıklıliga önem veriyor musun?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?