Hayat bazen çok bunaltıcı ve saçma geliyor. Neden istediğimiz değilde istemediğimiz şeyler sürekli?

Mesela evlilik düşünmediğim eğitim vs olarak yoluma bakmak istediğim zaman sürekli birileri görüşmeye konuşmaya çalışır alakasız beklentilere girip bunaltırlardı. En son üniversitede konuştuğum kişi ikide bir evlilik muhabbeti yapmaya başlamıştı benim hemen evlilik kararı vermeyeceğimi bildiği halde. Baktım bu görüştükçe umutlanıyor açıkça bitirdim. Neyse sonra da çok oldu görüşmek konuşmak vs isteyen ama gel gör ki ben bu ilişki baskısı kurdukları için çoğunu istenmedim. Neyse mezun oldum iş evlilik öyle bakarım dedim yine talipler vs oluyor ama hiç dengim göreceğim vs değil. Evlilik düşünmeyen tipler ya da.. Kendi beğendiğim kişiler oldu onlar da ya nazlı çıktı ya takılmalık kovalayan. Gerçekten hiçbir şeyin istediğim gibi gitmeyişi beni o kadar boğdu ki eminim ben kafada bitirsem tüm isteklerimi tekrardan her şey önüme dökülmeye başlar 🤦‍♀️ neden böyle oluyor? Benim gibi böyle şeyler yaşayan var mı?
Hayat bazen çok bunaltıcı ve saçma geliyor. Neden istediğimiz değilde istemediğimiz şeyler sürekli?
Cevapla