Hayatta neden hep elimizde olmayan şeyleri isteriz?

Önceden olduğum hayattan daha fazlasını isterdim oysa ki o zamanda mutluydum şimdi istediğim şeylerin bir çoğu oldu ama ben eskiyi özlüyorum şimdiki hayat zor geliyor ama o zamanda tam değildim şimdi de. Büyük ihtimalle istediğim hayat oluncada kendimi tam hissetmeyeceğim en kötüsü önceden böyle hissettiğimde hiç bir kimseden sorumlu değildim şimdi anne olucam ve başka birininde mutluluğundan ben sorumluyum.

Hayatta neden hep elimizde olmayan şeyleri isteriz?
Cevapla