Hayattan en çok ne istersek hep ondan mı mahrum kalırız?

Buna hiç bir zaman inanmak istemedim ama gerçekten hayat tam da böyle bir şey... En çok nelerden korkup endişe duyarsan sana onları yaşatıyor... En çok neleri ister ve dilersen seni onlardan da mahrum bırakıyor...
Hayattan en çok ne istersek hep ondan mı mahrum kalırız?
Hayattan en çok ne istersek hep ondan mı mahrum kalırız?
Cevapla