Bu hayatta niye hiçbir şey istediğimiz gibi olmuyor?

Kafama takılan biseylerr var sizlerle paylaşmak istiyorum.. Hayatta neden istediğimiz hiç bisey olmaz? Neden sürekli yanlış insanlar sevilir? Sizce de garip değil mi? eskiden her şey güzeldi bu tarz insanlar yoktu şimdi öyle bi nesil var ki şehitlerimizin, Atalarımızın bıraktığı nesil neden böyle oldu sizce? Tek dertleri cins*llik olmuş bazı insanların oysa ölümün onlari ne zaman beklediklerini bile bilmiyorlar.. insanları ne bozdu?(; yorumuma olumsuz düşüncelerini paylaşan kişiler olacaktır elbette böyle insanları her yerde bulabilirim bana benim gibi yorum yapan insan gerekli.. fikirlerinizi bekliyorum 🖤

Bu hayatta niye hiçbir şey istediğimiz gibi olmuyor?
Cevapla