Herkes ne kadar sakin dese de toksik seviyoruz bence kabul edelim 😂


Sakin ilişki yürütmek zordur. Sabır sevgi anlayış vs her şeyi gerektirir. Toksik ilişki ise tutku gerektirir. Çoğu insan düzgün sevemediginden toksik ilişki tercih eder.
Arada biraz kavga güzel olmaz mı yahu
Geçmişinde ilişki konusunda travması olan insanlar toksik ilişkilere daha çok çekiliyor ve durgun, sakin ilişkilerde sıkılıyorlar. Bunu farkında bile olmadan yapıyorlar.
Akıllı insan toksik istemez ya çiçek gibi hissetmediğin bir yerde nasıl açarsın düşünsene. Yorgunum ben , sakin ilişki olsun olucaksa.
Öyle canlı tutar ki seni az toksik bağımlı olursun 😂
Aman güzel değil zaten tartışma 😇
İnsanlar sakin ve durgun ilişkiden sıkılır toksiklik arar😁
Bence de ya biraz toksiklik ilişkiye zevk katar😇
Bence toksiklik yanlış kelime ve güzel bir şey değil 😁 aksiyonlu hareketli ilişki denebilir
Tamam zaten sen anladın beni biraz hareket lazım acık göbek atalım ya 😂😂
😁😂😁😂😁😂😁😂😁
Cevap
1Cevap
Genel olarak ilişki sevmiyorum..
Hepinizden nefret ediyorum 😂
Bilmukabele 😂
Toksik ilişki tutkulu olur severiz ama ilişkiye kapalıyız ya :D
şu an tamamen aynıyız bak düşünce olarak 😂
yalnızlık iyidir iyi
Kafa dinlersin acı çekmezsin devam o zaman böyle 😂
acı mı o da ne :D
Bir süre sonra böyle mi oluyor 😂
olucak insallah ya :D
Şunu farkettim
Kavga edip barışmak'ın adı toksik olmuş hxjsjs barışmayalim mi jxjsjs Allah allah
Evet doğru algı oldu 😂 arada kavga seviliyor 😂
Kendim toksik olduğum için sakin ilişki seviyorum 😄
Saçmalama be ne toksikliği 😂
O hepimizde var çaktırma 😂
Toksik ilişkiden sonra psikiyatriden sıra almak yük olurmuş insana ahahahshahh🤣
Yaaani bazen gerekir insanda denge kalmaz 😂
Sakin kendi halinde emek emek götürülenleri seviyoruz.
Seviyoruz da buluyormuyuz hayır 😂
Arıyor muyuz hayır 😂😂
Allah seni 😂😂😂
Toksik iyidir ama az olsun
Dozunda candır can 😂
Sakin ve durgun olmasın diye toksikleşmeye gerek yok. Hem iyi anlaşıp hem de tutku dolu heyecanlı ilişki daha çok sevilir.
Toksik ilişki neden sevilir? Ruh hali sağlıksız olmalı insanın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?