Bir ilişki yaşıyorsan en baştan akıllı olacaksın. Yoksulluk sınırı yirmi bin bilmem kaç liralık bir ülkede yaşıyorsun. Ekonomi ayağın ya da beceriklilik ayağın sağlam olacak. Turşu, salça, reçel falan yapıp istif falan bileceksin. Domates ekicen tavuk yamliycen gerekirse. Tutkuyu falan bilmiyorum da kendine hayrı olanla olmayanı ayırt edemiyorsan durum vahim. Çok iyi, ahlâklı, pozitif ve üstün kabiliyetli bir insan da olsan dengesiz ya da mal birinin elinde çul olacağın açıktır. Kimsenin bakıcısı olmayın.
Evet öyle maalesef.. ilişki bitip de aradan makul bir süre geçtikten sonra ancak yaşanır o aydınlanma dönemi, yaşarken ters giden bir şeyler olduğunu hissetsen de o bataklıkta boğulmadan tam teşhis konulamıyor.