İlişkileriniz de baskın taraf mısınız yoksa böyle aman ali rıza bey tadımız kaçmasın modu mu?

Baskın tarafım
Aman Ali Rıza Bey modu

Diğer 😂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Koyun mu güdüyoruz uyum olsun tatlı tatlı takılalım işte
Haha yoruma benzetmeye bak 😂
Değişkenim💅🏻 Ali Rza bey modunda değilim ama🤧
Sende bi baskınlık var sanki şimdi biz bizeyiz😂
Neyse yedik o zaman hadi güzel hatrın için 😂
Rica ederim 😇
Cevap
1Cevap
Baskın tarafım ama bana r yaptıracak biri varsa yapabilirim bilemiyorum
Biraz duruma göre diyorsun yani 😇
Yani kişiliği oturmuş bir insansa beni çekip çevirebilir
Aslında ilişkilerde iki tarafında sözü geçmeli bence diğer türlü ilişki tek taraflı yaşanır.
Baskın oluyor bir taraf biraz daha fazla elbette iki tarafta dinlenir ama eşitlik olmaz tamamen 😅
Ben her türlü baskınım sus diyorsun 😂
Baskın basanındır 😅
Yarıldım buna 😂😂
Uyum sağlıyormuş gibi gözüküp istediğimi yaptırmak jdndjd var bir hayalimiz.
Ne kadar ince bir hareket o 😂
Benim sağım solum belli olmaz genelde😅 bir gün uyumluysam digerisi gün baskın olabilirimm
İkizler miydin sen 😂
Bu da olmadı 😂😂 sen de bir tutarlı ol yahu 😂
Hiç bilmediğim bir burç. Çalışmadığım yerden geldin 😂
Hayat öğretiyor diyelim 😂
Ne baskınım ne uyumlu. Bilmiyorum yalnızlık en ideal seçenek gibi
Yalnızlık bazen en iyisi😇
Sakin laf dinleyen tarafım ben
Uyumlu olmak iyidir iyi 😇
erkekler ne istiyor tam anlamıyorum ben ya
İçerde baskın ol dışarda uyumlu 😇
Yönlendirmeyi severim
Karşılıklı karar almak önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar