Soruma Hoş Geldiniz,
Ben ikisini de severim ama uyum sağlamayı daha çok severim. Çünkü aşk, aşkım tarafından yönlendirilmek hoşuma gider, gidiyor... 😅

Siz ne düşünüyorsunuz?
Soruma Hoş Geldiniz,
Ben ikisini de severim ama uyum sağlamayı daha çok severim. Çünkü aşk, aşkım tarafından yönlendirilmek hoşuma gider, gidiyor... 😅

Siz ne düşünüyorsunuz?
Yeri gelir yönlendiririm yeri gelir uyum sağlarım. Sürekli yönlendirmek ya da uyum sağlayan taraf olmak ilişkilerde sorunlar yaratabilir. Karşılıklı iki tarafında isteklerine uyum sağlayabilmek yeri geldiğinde fedakarlık yapabilmek ilişkinin devamı için önemli noktalardır.
Hımm müthiş yazmışsın 😅 emeğine yüreğine gönlüne sağlık 😅
Bence de yerine göre iyi olur yani sıra sıra da güzel olur 😅
Uyum sağlamaktan bıkıyor insan 😂
Çok güzel düşünüyorsun 😅Ama ben bunu sormadım ki en çok hangisini seviyorsun 😅
Ah Altan ah 😅 ben baskın karakterim yönlendirmeyi seviyorum
Hımm güzelmiş 😂 Yakışır severiz 😂İşte bu ya 😅Ben de normalde baskınım işte sokakta 😅 baskınlığı da severim yani 😅ama aşkım öncelik işte 😂 Aykırı bir kişiliğim var hiçbir şeye uyum sağlamam bozarım tüm düzeni kıl olurlar bana😂😅deli olurlar 😅😅çok pis de tartışırım filan ama aşkıma yok işte 😅😂her türlü djdjd
Bende öyleyim kaos yaratırım ama ilişkide de öyleyim😆
Yakışır 😅 Kaosu da severim 😅
İkisi de olmalı. Ben hala hayatımdaki adam beni çekip çevirsin istiyorum. Onu öyle değil böyle yap aşkım gibi. Uyum sağlamaya çalışmak biraz saçma geliyor bana, herkesin fıtratı belli. Bazı şeyleri değiştiremezsin, ya uyumlusundur veya değilsindir.
Evet ikisi de olmalı. Ben çok güzel çekip çeviririm. Ağzım durmaz elim durmaz çenem susmaz 😅
Bana saçma gelmiyor 😅öyle bir şey yok her çocuk masum doğar 😅 büyüdükçe şekillenir karakter oluşur
Uyum şak diye cuk diye olmaz sanmıyorum 😅
Bazı şeyler illaki değişmez amenna ama ben çoğu şeyi değiştiririm her türlü 😅
Tanısan inanırdın 😅
Cevap
6Cevap
Yeri gelince yönlendirmeyi yeri geldiğinde uyum sağlamayı her şey yerine göre 🙂
Her şey yerine göre iyi hoş güzel 😅ama hani olursa bir şeyi daha çok seversin 😅
Niye ikisini de seçiyorsunuz ki😅
Uyumlu olmayı seviyorum.
Bende bende bende 😅
Harika sevdiğin şanslı...
Teşekkürler seninki de her türlü
Teşekkür ederim
Ricalarımı iletiyorum...
Uyum sağlamaktan ise yönlendirmeyi tercih ederim..
Olur abi 😅 Yakışır 😅 Gönlünce olsun
Ben baskın kadın seviyorum her zaman için. yani mesela kendimden büyük kadınlardan hoşlanıyorum benden bir kaç yaş büyük olsun isterdim tabi aşırı olmaz. bunun dışında da beni ve ilişkimizi yönlendirsin isterdim sert olsun baskın olsun dediğim her şeyi yapmasın her şeye evet demesin mesela.. eğer öyle olursa bu benim için çok sıkıcı olurdu çünkü..
Yönlendirmeyi ve uyum sağlamayı ikisini de. Dik duruşlu olamam her zaman. Dışa doğru evet ama sevdiceğimin yanında huzurlu olurum onunla içimdeki cocuk ortaya çıkacağı için uyum sağlamayı daha cok sevsemde bazen de yönlendirmek erkeğe iyi gelebilir. Duruma göre bakılır 😀
Çok güzel düşünüyorsun müthiş yazmışsın emeğine sağlık 😅
Bende ikisini dışarı karşı daima dik duruşum vardır 😅 Patronları delirtirim 😅 Çevremdekileri delirtirim😅😂
Bakalım bakalım 😅bir ben bir o bir ben bir o 😅
Uyum sağlarım her şeye, beni çok yönlendirmesin sevdiceğim 😂
Bende bende 😅Beni yönlendirsin hoşuma gider kanki 😂Hiç sorun yok sınırsız djdkd
Teşekkürler kanka öyleyimdir valla 😂Çok amaçlı İsveçre çakısı 😂😅
Ben ne kadar hayır yönlendirmeyi sevmiyorum desemde günden güne farkediyorum ki cidden yönetmek istiyorum kontrol etmeyi seviyorum
Günden güne fark etmesi normal benimki de fark eder 😅
Bende severim kontrolü yönetmeyi 😅
Ben yönlendirmeyi severim. Ama yönlendirilirsem de uyum sağlarım. Benim için farketmez birbirimize her türlü uyumlu olalım yeterli 😇
Hımm 😅 Güzelmiş karşılıklı olması iyi 😅Bence de uyumlu olmak yeterli 😅 Karşılıklı olursa her şey daha güzel olur 😅
Evet evet aynen öyle 😅🙃
Hihi 😅Başka bir şey yok sanırım 😂
Yok herhalde ne olsun ki 😅😂
Canımızın sağlığı 😅O zaman başka bir soruda görüşmek üzere 😅 Hoşçakal
Aynen öyle canımızın sağlığı 😇 görüşürüzz
Amin amin inşaAllah 😊 Olurrr
Amin inşallah 🙂
Erkeğin kavvam olması taraftarıyım. Baskın olacağım bir ilişki istemem.
Hımm 😅 mantıklı bende çok istiyorum isterim hoşuma gider ama şimdiye kadar hep baskın kişiler çıktı karşıma kırmak istemedim 😅
Aşkımın canı sağolsun dedim 😅
Gönlünce olsun 😅
Kadınların fıtratı daha yumuşak aslında ama ahir zaman işte... Herkesin bir dengi vardır tabiki.
Teşekkürler seninde
Dimi ya bende öyle beklerdim ama yok 😅Öyle olmadı işte 😅
Ricalar ve teşekkürler 😅
Son soruma gelirsen sevinirim 😅 hoşçakal
O soruya cevap vermiştim aslında
Aaa özür dilerim 😅O soruda yokum da şu an 🥹
Sorun değil
Gördüm ve geldim 🫡 GörüşürüzZzzZzzzzzz
Uyum sağlamak ama bazen yönlendirmek de lazım
Evet bence de öyle yapmak lazım 😅
😂😂
😅🤣
Ben yonlendireyim biri beni yönlendirdiğinde hoşnut olmuyorum ama yeri gelince uyum sağlarım diye düşünüyorum
Hımm güzelmiş diyecektim de güzel değil ne demek hoşnut olmamak 😅bende hoşnut olmam o zaman 😅
Uyum sağlamanız güzel 😅
Saygı duyarım 😅 Canınız sağolsun gönlünüzce olsun 😅Bende hoş bulmam öylesini o zaman 😅azdan az çoktan çok gider yani sjsjd
Sjsjdjdj
Daha çok uyum sağlarım ama gerektiği yerde yönlendirmede de bulunurum. Duruma göre değişir bir durum
Ne güzel bende 😅aynı şekilde düşünüyorum her türlü 😅 Yakışır 😅Tek düze hoş olmaz zati
Hihi, her türlü, o zaman her şey güzel olur 😊 Süper olur😊
Uyum sağlamayı hatta o yönlendirsin
Hımm güzelmiş 😅ben ikisine de varım 😂 Yönlendirilmek hoşuna mı gider 😅
Tabi zaten kararsız biriyim jssjjs
Güzel bende de var o kararsızlık 😅🤣
Kaybolup kaybolup buluruz yolu jsjmmj
Çok mantıklı ama bilmediğim yola girmem gitmem küçükken Ömer Seyfettin okumuştum üç nasihat çok severim 😅 bilmediğin yoldan gitme diyor kestirme de olsa 😅
Waw onuda bende okurum doğru demiş ne çıkar belli olmaz
Aynen öyle valla 😅 Civciv çıkar kuş çıkar ördek çıkar 😅🤣
Dimi pikaçu çıkar jssjjs
Çıkabilir 😅keşke çıksa
Jzjkjzj bana çıkmıştı kargo ĉu sjjm
Ben gerçeğini istiyorum 😅
Hahahah sen görme ye çalışırsan görürsün pikam
Diyorsun 😅 mantıklı bak olabilir 😅
Tabi pikam hayalimizde her şey yolunda😅
Aynen öyle 😅Reelde de olur umarım 😅
Inşalah pikam
Yerine gore değişiklik gosterir 😀
Normaldir bende de var o 😂
Koalisyondan yanayım 😂
Duydum da kanka tam bilmiyorum nasıl yani 😅😂
Ortak yönetim 😂
Güzel kanka severim onu 😂😅
En güzeli 😂
Evet evet 😂😅Kanka soru acaba yanlış mı anlaşıldı yahu 😅😂ben aşkı soruyorum yani 😂😅bel altı değil ordan bakınca ne anlıyorsun 😅😂
Gayet normal bir soru. Sıkıntı yok. :)
Bel altı algılayan mı var ki?
He iyi kanka sevindim 😅Yok yok şimdilik çok şükür 😅
Sevgilinizi diyerekten soracaktım da şimdi ona satasirlar filan böyle sordum 😂😅
Güzel sordun. Böyle iyi 😂
Sağol kanka senin güzelliğin 😂
Rica ederim 😂
Tamam o zaman GörüşürüzZzzZzzzzzz kankim 😂🤣😅 Hoşçakal
Görüşürüz
Güle güle 😂
Sende kankimm 😅
Uyumm
Yakışır 😅
dmeokrasi var bizde
Bende de var 😅ne alaka 😅biz diktatör müyüz yani 😂
yönlendirme demişsin ya, bu manipülayona girer
biz de öyle hastalıklı durumlar yoktur diyorum
Alakası yok. Nereden baktığınıza bağlı olarak değişir. Farklılık gösterir..
Manipülasyon ne alaka ben beni aşkımın yönlendirmesini çok isterim hoşuma gider önceliği ona bırakırım dünden razıyım 😅
Hastalık değil bu 😅
Yoksa yok abla 😅
Gönlünce olsun 😅
Yönlendirmek.
EyvAllah 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?