İlişkilerinizde uyum sağlamayı mı yoksa yönlendirmeyi mi seversiniz?

Selamlar ✨

bazılarımız ilişkide biraz yönetilmeye ihtyaç duyar, bazılarımız uyum sağlamayı tercih eder. Peki siz, yönetmeyi mi, uyum sağlamayı mı seversiniz? Bir ilişkideki rolünüz ne?

Yine de siz siz olun, ilişkinizi yönetilecek bir şirket gibi görmeyin. Karşı tarafin da beklentilerini, istek ve duygularını önemseyin. Dengeli ve adaletli davranin. O sizi cok seviyor diye haklarını ihlal etmeyin.
😌😌
İlişkilerinizde uyum sağlamayı mı yoksa yönlendirmeyi mi seversiniz?
“Ah! Bu kadar okudum, bu kadar öykü ya da destan duydum, aşkın yolu asla düz gitmiyor.” Shakespeare 🌺
Güncellemeler
+1 yıl
İlişkilerinizde uyum sağlamayı mı yoksa yönlendirmeyi mi seversiniz?
Cevapla