Nişanlımdan ve ailesinden hiçbir şey istemedim bana çok değersiz davranıyorlar?

hiç bir şey istemedim ona rağmen sürekli bana seven insan herşeye katlanır diyip duruyorlar kendimi psikolojik baskıda hissediyorum. psikolojim bozuldu. yok badanaya ne gerek var seven katlanıır yok eşyaya ne gerek var kiracı adamın eşyasımı olur hepsi kırılacak seven katlanır diyip duruyorlar psikolojim bozuldu. nişanlıma sorunca küfür etti bana.. ayrıca adam birde diyor ev alıcam ikiniiz çalışıp ödeyeceksiniz diyor. ben çalışırım destek olurum demiştim. buunları söyleyen insanlar ne yaparlarki ya da yaparlarmmı bilmiyorum deliricem ama çok seviyorum

Nişanlımdan ve ailesinden hiçbir şey istemedim bana çok değersiz davranıyorlar?
Cevapla