Karşı cinsle arkadaş olabiliyorum ancak sıra ciddi birşeyler yaşamaya geldiğinde asla olmuyor sizce sebebi nedir?

Karşı cinsten biriyle arkadaşlık kurmamda asla problem olmuyor dediğim gibi iş ciddiye bindiğinde her şey karmaşık bir hal alıyor ve ilerlemiyor. En en en fazla 5 ay sürüyor o ilişki sorun bende mi bilmem gerek çok karmaşık bir hal aldı

Karşı cinsle arkadaş olabiliyorum ancak sıra ciddi birşeyler yaşamaya geldiğinde asla olmuyor sizce sebebi nedir?
Cevapla