1 yıla yakındır birlikteyiz çok iyi anlaşırız ama geçen ay aramızda kötü bir şekilde olmasa da anlaşarak bitirmiştik. Şimdi de merak ettim durumunu askerden dönecekti. Mesaj attım durumunu sordum böyle yani. Uzun da anlatamıyorum.
Eski sevgilim konuşmayı kesmeyelim dedi. Sizce en doğru olanı nedir?
Merhaba, bence halen sizi seviyor yani öyle olmasaydı bu isteğini dile getirmezdi yani şahsen aynı durumda olsam halen sevdiğim için sürdürmeyi isterdim açıkçası. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Ben hala size karşı hisleri olduğunu düşünüyorum şahsen. Yoksa ya tersler ya da bir şekilde iletişim kurmak istemezdi. Sen yine seviyeyi koruyarak konuşmaya devam edebilirsin. Ne olacak, ne bitecek ancak böyle anlayabilirsin. Şimdiden bir şeyler değişir mi diye sakın ümide kapılma. Daha sonra üzülmemek adına kendini fazla kaptırma derim.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Senin de gönlün varsa bir şans verin ilişkinize Ben de ilk defa birini sevmiştim ve ayrılmamiz gerekti ama hala bir parçam onunla seni çok iyi anlıyorum
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Farklıyız yani her konuda anlaşiriz ama nasıl desem ben kürdüm o türk ben taa doğuda o en batıda zor dedi. Bunları o söyledi diye ayrılmıştık. Bu sebepten dolayı bir kere ayrılmıştık ztn tekrar barıştık ama sonu yine aynı oldu
İlk sevdiğin insan olduğu için böyle ayrıl her şey daha iyiye gidecek belki hayatının aşkıyla tanışacaksın ama bu gibi kişiler sürekli engel olacak sana
Konuşmayı kesmemenizin size olumlu hiçbir getirirsi olmaz eski sevgiliden arkadaş olmaz erkek ya da kız ilişkiye dönme ihtimalini baz alarak arkadaş kalmak ister ama biten bi iliskiye tekrar dönülmez
Farklıyız yani her konuda anlaşiriz ama nasıl desem ben kürdüm o türk ben taa doğuda o en batıda zor dedi. Bunları o söyledi diye ayrılmıştık. Bu sebepten dolayı bir kere ayrılmıştık ztn tekrar barıştık ama sonu yine aynı oldu
Eğer olma ihtimali var ise iletişimi kesmemenizi anlarım. Ama gerçekten bitirmişseniz ve tekrar barışma ihtimaliniz yoksa bence iletişimi kesmeniz ikiniz için de en sağlıklısı.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Başka biri var engelle. Arada seninle zaman öldürecek ceptesin yani. He senin için farketmezse konuş🤣
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Eski sevgiliyle hâlâ niye konuşuyosun şal gitsin uğraşma
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Amacı boş zamanında da konuşmak senin dışında lac kusivrdir kim bilir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Off çok ergensin ciddem yok bir şeyini gönder vs ne bu böyle ezik gibi çocuğun seni sevdiği yok buna ister inan ister inanma zaman geçirmek için konuştuğu birisin. Karşısına biri çıktığı an seni hayatından defedecek. Uzaktan ilişki yürütmez erkekler