Eski sevgilim konuşmayı kesmeyelim dedi. Sizce en doğru olanı nedir?

1 yıla yakındır birlikteyiz çok iyi anlaşırız ama geçen ay aramızda kötü bir şekilde olmasa da anlaşarak bitirmiştik. Şimdi de merak ettim durumunu askerden dönecekti. Mesaj attım durumunu sordum böyle yani. Uzun da anlatamıyorum.
Eski sevgilim konuşmayı kesmeyelim dedi. Sizce en doğru olanı nedir?
Eski sevgilim konuşmayı kesmeyelim dedi. Sizce en doğru olanı nedir?
Eski sevgilim konuşmayı kesmeyelim dedi. Sizce en doğru olanı nedir?
Cevapla