Benim eski manita çiğ köfte almış gelirken yiyim diye sonra köpek önünü kesmiş çiğ köfteyi almış köşede yemiş. Her sokakta köpek görünce istemsizce gülesim geliyor.
Bence bulabilirsin.. benim de hayallerimden birisi bu hayvanları çok seviyorum çünkü.. ama gerçekten aşkı yaşayacak birini bulmak da zor özellikle de bu zaman da