Sevgilim bana bağırdı, bende telefonu kapattım yüzüne. Şimdide af diliyor seni istemiyorum dedikten sonra. Napayim?

Cok utangac olmamdan rahatsız bir sevgilim var, gecen bisey söylemişti bende yanıt veremedim, neden bazen çekingenlik yaptığımı telefonda aciklayacaktim, şarjım az demişti. Nekadar? Diye sordum. Bağırdı bana, şarjı soracağına soyle artık! Neyse bisey bilmek istemiyorum kapat hadi diye bağırdı bana bende kapattım.
Ondan sonra whatsapptan bidaha senle konusmicam kabasin korkuyorum... vs dedim bırak beni yazma dedim
Oda bıraktım seni , butun yollar senin diyerek çekildi 3 saat geçtikten sonra özür dileri gece yarısı. Şimdi sabah oldu ve hala yazmamı beklio
Sevgilim bana bağırdı, bende telefonu kapattım yüzüne. Şimdide af diliyor seni istemiyorum dedikten sonra. Napayim?
Cevapla