Cok utangac olmamdan rahatsız bir sevgilim var, gecen bisey söylemişti bende yanıt veremedim, neden bazen çekingenlik yaptığımı telefonda aciklayacaktim, şarjım az demişti. Nekadar? Diye sordum. Bağırdı bana, şarjı soracağına soyle artık! Neyse bisey bilmek istemiyorum kapat hadi diye bağırdı bana bende kapattım.
Ondan sonra whatsapptan bidaha senle konusmicam kabasin korkuyorum... vs dedim bırak beni yazma dedim
Oda bıraktım seni , butun yollar senin diyerek çekildi 3 saat geçtikten sonra özür dileri gece yarısı. Şimdi sabah oldu ve hala yazmamı beklio
Ondan sonra whatsapptan bidaha senle konusmicam kabasin korkuyorum... vs dedim bırak beni yazma dedim
Oda bıraktım seni , butun yollar senin diyerek çekildi 3 saat geçtikten sonra özür dileri gece yarısı. Şimdi sabah oldu ve hala yazmamı beklio
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar