Sevgilim kapandığım için benden ayrıldı ve üstüne yobaz seni dedi. Ne yapmalıyım?

Ben kapanmayi çok istiyordum ama bu sefer içimdeki bu his beni kapanmaya kadar itti çok güzel hazirlandim kafeye geldim 2 yıllık sevgilim kapandığım için başta şok oldu sonra sarıldım buna beni itti bu halin ne falan dedi bende şoktan ağzımı açamadım bağırıp ayrılıyoruz ben kapalı biriyle evlenmem dedi halbuki nişanlanacaktik kafedeki herkes bizi izledi bir kaç kişi müdahale etti ama işte böyle oldu ne yapmalıyım

Sevgilim kapandığım için benden ayrıldı ve üstüne yobaz seni dedi. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar gerçekten neden kıyafetim bu kadar konu oldu anlamıyorum yani onun yanına gittiğimde ki kiyafetimdi ayrıca herkese yazıyorum yeni kapandim bir hevesle çıktım dışarıya uygun kıyafeti seçmeye calistim bu kadarı geldi elimden üstüme gelmeyin artık soru silinse silecektim bu kadarını beklemiyordum
Sevgilim kapandığım için benden ayrıldı ve üstüne yobaz seni dedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla