Sevgilim beni üzdüğü için ve sonunda pişman oldu bana şunu dedi beyinimi sikeyim seni üzdüğüm için dedi ben ne diyim?

Ve beni terk etti sonunda pişman olup geldi ve bana diyor ki hasret kaldım sana biz hiç buluşmadık ve 1 yıl oldu beraberiiz hep suç ondn kaynaklı beni kaybetti ya aklı yeni geldi yerine sizce ne yzm bana açıklama ama güzel saçma değil lutfen
Sevgilim beni üzdüğü için ve sonunda pişman oldu bana şunu dedi beyinimi sikeyim seni üzdüğüm için dedi ben ne diyim?
Cevapla