Bu kadar maddi yük kadınların bu kadar istekleri ve sanki kadınlar elde edilmesi gereken pırlantaymış erkek de eşekmiş gibi lanse ediliyor.
Nafakasından tut tazminatına kadar vs düğündü o bu şu.
Kimi gelinler damadı anne babasına kardeşlerine vs karşı dolduruyor.
Erkek kadının kölesi zannedersiniz...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aşk yok zaten gerçek değil
Sorumla ne alaka?
Kadınlar değerli varlıklar ama erkekte çizgisini aşmaması lazım Sevgi karşılıklıdır tek taraflı yürümez
Ha erkek değersiz yani?
Yok erkekte değerli olduğu için çizgisi olması lazım herşeye eyvallah derse bir yerde adam dayanamaz bitirir
Her kadın değerli değil kusura bakma çoğul konuşamazsın.
Her kadın değerlidir değersizleştiren Kendisidir bana göre
Sen bir kişiye değer vereceksin. Herkese değil.
Öyle zaten haklısın
Her erkek değerlidir niye diyemiyorsun
Her erkek değerlidir diyim oldumu üstte zaten belirttim her canlı değerlidir kişide bıraktığı izlenime göre sen iyi bir izlenim bıraktıysan karakterlisindir kız veya erkek fark etmez
Kardeşim o zaman değer kavramını cinsiyete göre ayıramazsın tamam mı?
Tamam senle olmuyo sen baya değerlisin 👍🏻👍🏻🙃🙃
Kim olduğunu bilmediğim birisinin bana yönelik görüşleriyle değil de konudaki genel görüşüyle muhatabım.
Kız erkek ikiside değerlimi peki
Sen niye ayrım yapıyon ben onu çözemiyorum.
İnsan ve canlı babında olanlar zaten değerlidir de herkesi sevebilir misin. Sevemezsin.
Yav ayrım yapmıyorum ki erkeğide övdüm kadınıda ayrım yokki
İlk başta ayrım yaptın
Hem yapıyosun hem de yok yapmadım diyosun yani güldürme beni.
Yok cidden yapmadım
E tamam sonuç ne yani sen söyle?
Tüm canlılar değerlidir cins önemli olmaksızın
Eee yani?
Kız erkek eşit
Kadınlara köle mı olalım yani öyle diye.
Öyle diye nasıl yani nasıllarki
Eşitiz madem hep biz yapıyoz her şeyi?
Ya bak erkek fiziksel yorulur kadın mental ikiside farklı açıdan yorulurlasen çalışırken yorulursun oda çocuğa bakarken ev işi yaparken yemek yaparken gece uykusuz kalırken doğum zaten sıkıntı erkekte gece gider sıkıntı çevreyle uğraşır sıkıntı her iki cinsinden eşit sıkıntıları var görevleri vat
Sen ev hanımı ile mı evlencen yoksa çalışan biriyle mı?
Bana göre ev hanımı olan çünkü ev hanımı olan bir kadın eşine her Zaman belli durumlarda muhtaçtır ama çalışan kadının bir muhtaçlığı yoktur çünkü parası var sana yemek yapmak zorunda değil sen gelmeden hazır yer sende kendine söylersin istediğini giyer alır tek iyi yönü maddi konudan destek verebilir ama erkeğin gücü yetmiyorsa ki bu normal kadında destek olabilir
Ben işi olanla evlenirim.
Tabiki bu normal bir düşünce ama karşındaki kadının sana itaat etmesi yani sana olan saygısını kaybetmemesi lazım benim görüşüm böyle seninkine saygı duyuyorum olabilir peki sebebi nedir işin olan kadını seçmenin nedeni yani
Türkiye'de misin sen? Tek maaşla geçim diye bir şey yok.
Türkiyedeyim evet ama tek maaşla kanaat ederek geçinen çok biliyorum alacağın maaş miktarı 30.000olursa gayet iyi idare edersin ben Kırgızistana gidip geliyorum inanki orada geçim sıkıntısı daha çok zaten ekonomi o kadar bozukki adamların parası 32 kuruş Türkiye oradan daha iyi
Aman ya da hiç evlenmem olur biter.
Yaş kaç ne okuyosun ne olmak istiyorsun geçimini ne ile sağlamak istiyorsun
Uzun mevzular saat geç oldu. Yatıyom ben.
Evlen evlen gerçekten sana saygısı sevgisi yüksek olan birini bulursan olgun mantıklı düşünen her koşulda yanında olan bu kişiyle evlen Mutlu olursun
Allah rahatlık versin iyi geceler
ole bisi yok abisi
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!