Arkadaşlar nişanlıyım çok şükür herşry yolunda gidiyor ama sürekli vesvese geliyor ne yappmalıyım sürekli konuşsun beni arasın?

Arkadaşlar nişanlıyım çok şükür herşry yolunda gidiyor ama sürekli vesvese geliyor ne yappmalıyım sürekli konuşsun beni arasın Son görülmesine bakıyorum devamlı içimden sürekli korku basıyor ve sürekli kendime diyorum başkasıyla konuşup dertleşeyim ama bunu istemiyorum bunu yakıştıramıyorum kendime vesveseden nasıl kurtulabilirim

Arkadaşlar nişanlıyım çok şükür herşry yolunda gidiyor ama sürekli vesvese geliyor ne yappmalıyım sürekli konuşsun beni arasın?
Cevapla