Sevgilimle sürekli iletişim halindeyiz, hep konuşuyoruz. Artık heyecanlanmıyorum, ne yapacağım?

Hep görüntülü konuşuyoruz uzak mesafe ilişkisi bizim ki ya da sesli konuşuyoruz ben işsizim Şu an o çalışıyor ama fırsat yaratıyor hep artık konuşacak birsey kalmıyor 7 24 görüntülü konuştuğumuz içim onu görmek beni heyecanlandırmıyor artık 7 ay oldu ilişkiniz ciddi düşünüyoruz mesela benim şehrime gelmek istiyor Buda beni heyecanlandırmıyor çünkü hep görüyorum zaten saatlerce bu durumu nasıl normalleştiririm?
Sevgilimle sürekli iletişim halindeyiz, hep konuşuyoruz. Artık heyecanlanmıyorum, ne yapacağım?
Cevapla