Söyleyin bakalım sevdiğiniz kişiyle birlikte bir eve çıkıyorsunuz ama o 5 kedisini bırakmayı kesinlikle reddediyor. El mahkum mu kabul edersiniz yoksa seve seve mi?😽
Sevdiğiniz kişiyle aynı evde yaşama kararı aldınız ama onun 5 tane kedisi var. Kabul eder miydiniz?
Sevdiğim kişi ile aynı evde yaşama kararı alsam tabiki kedilerini kabul ederim. Sevdiğide olsam kedileri bırak deme gibi bir hakkım yok. Israrla o bırakmayacağını söylüyorsa daha mutlu olurum. Bencil olmadığı için almış evine kedileri bakıyor sırf benim için onları yüz üstü bırakmasını en başta ben istemem.
Sevdiğim adamın kedileri vardı zaten ve birlikte yaşama kararı almıştık... Ama o sevgiliykendi tabii. Şimdi birbirimizin hiçbir şeyi değiliz ve konuşmuyoruz... Kedileri ben çok severim. Onun kedileri benim için hiçbir zaman sorun olmadı. Ve bu fikir hoşuma gitmişti yani.
Benim 5 kedim var hepsi bebek gibi kucaktan kucağa geziyolar. Tertemiz bakılıyorlar. Suları mamaları hep taze tuvaletleri hep temiz. Neden layığıyla bakılmasınlar ki?