Mesela benim elimi bırakmazsan ileride güzel bir yuvamız olucak gibi gibi gibi güveni yoktur diye düşünüyorum

Mesela benim elimi bırakmazsan ileride güzel bir yuvamız olucak gibi gibi gibi güveni yoktur diye düşünüyorum

Ben ayrılır ya da bunu düşünür diye düşünürüm. ya da bana güvenmediğini de düşünebilirim. çünkü seven insan güvenen insan aşık olduğu kişiye sadık kalır onu bırakmaz ve karşısındaki kişiden de aynısını bekler ve bundan emin olur.. öz güveni düşük de olabilir ama bunu zaten ilişkinin başında anlaması lazım insanın.. sonradan bunu diyorsa kesin bir olay çıkmıştır diye bakarım
"Benden ayrılacağını düşünüyorum. " düşüncesinin sansürlü bir biçimde dışarı vurmuş halidir.
Bir nevi güven sorunu vardır. Kendine güvenmiyordur ve kendisi yüzünden bu ilişki bitecektir ( Sevgilisinin kendisiniden sıkılacağını ve ayrılacağını vs.. " ) diye düşünüyordur.
Ya da karşı tarafa güvenmiyordur. Bir ara beni bırakıp gider.. diye.
Olabilir
Cevap
6Cevap
Aramızdaki bağların pamuk ipliğine bağlı olduğunu düşünürüm. Kopmasını beklerim.
Aba altından sopa gösteriyordur böyle bir insanla yola çıkmanın bir anlamı yok
Şayetli eğerli cümleler itici gibi görünse de aslında beni bırakma diye haykırıyor satır aralarında.
Akşamdan sabaha yorumum 180° değişti 🤣
Fark ettim🙈 hiç uyumadım biliyor musun gözlerimin halini bir görsen keşke
Güzel hayaller, pembe rüyalar. Altında birçok yaşanmışlık vardır muhakkak.
Sürekli böyle söylemesi sıkar ve bir aceba oluşturur zihinde.
Hiçbir şey dusunmuyordur böyle başlayan bi cümle kurduğu an "bay bay" derim
Yani darlama be adam derim dur bismillah be oluyor derim
Kaybetmekten korkuyordur..
Benden ayrılacağını düşünüyordur 🤷♂️🙄
Belki de
Terk edeceğinden korkuyordur 🤔
Olabilir
Koykak oyduğunu düşünüyüm
Güven eksikliği duyuyordur.
Sürekli gidecekmis gibi düşünüyor demekki
Aynen bence de
Ne sence de abd ya 🙄
Hii anladım oğlum
Tm
Ayy direkt ayrılırım o ne öyle yahu
Ayrılmayı
Özgüvensizz
Hmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?