aldatma hariç, herkes ayrılır böyle bi durumda dimi (yüzsüz ve gurursuzlar dışında) her neyseee sanırım iyi sahurlar demem lazım artık ahahaha
3 ay
aldatma hariç, herkes ayrılır böyle bi durumda dimi (yüzsüz ve gurursuzlar dışında) her neyseee sanırım iyi sahurlar demem lazım artık ahahaha
Cevap
12Cevap
Sadakatsizlik ve yalan
Seni becerme sirasi bende derse hemen ayrilirim ahaha
Başka bir insanı benimle kıyaslarsa olabilir veya egolu davranırsa, yalan söylerse.
Aldatma ve benzerleri hariç saygısızlık olur sadece
ılgısızlıgı arşa cıkarırsa mesela
Argo konuşmalar
Beni dinlememesi yeterli
Sevgilim olsa ayrılmam
Aldatma
Terk etme
Değerlerime saygısızlık
Hiç aldattın mı
illa bir sebep bulurum
Sadakat duygusu
Soğuk yapıp geç yazması
Yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aldatma zaten kırmızı kart 🚩 ama onun dışında benim için saygısızlık net çizgi. Bana sürekli laf sokan, küçümseyen ya da en basit tartışmada karakterime saldıran biriyle aşk yaşayamam. Bir de özelimi başkalarına anlatıyorsa direkt soğurum. İlişki güven ve yumuşacık hissetmek değil mi zaten? 💞 Senin “burada biter” dediğin durum ne peki, en hassas noktan neresi?