Beni aldattığını düşünüp başkasına fotoğraf attım çok pişmanım?

yalvarırım beni anlayın. çok kötü bir dönemden geçiyordu ve bana da çok kötü davranıyordu. bir gün bir sitede yazdığı cevap üzerine tartıştık. soruda sevgilimi aldatmak istemem normal mi diyordu kız, benimki de gayet normal bende yapıyorum demiş. bunu sorduğumda öyle bir şey yok kızla konuşmadım aq falan dedi kavga ettik. aradan bir ay geçti ve ben hep bir kuşkuyla kaldım. Ve sonunda başkasına açık fotoğraf attım. Bkretim dahi ona vermiştim, kaldıramadım ihtimalini bile. Bende böyle bir şey yaptım. Kendimce rahatlatıyordum kendimi. bir iki hafta önce. Ama çok pişmanım. Ve o çok değişti. Artık düzgün bir sevgililik olacak dedi bana birkaç gün önce. Çok güzel davranıyor. Eskisi gibi sinirli de değil. Biz hep böyle kalmalıyız sevgilim dedi. Sadece anlatmak istedim. Onu kaybetmek istemiyorum. Lütfen beni rahatlatacak bir şey söyler misiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Nude
Güncellemeler
+1 yıl
İkimizde yeni geldik İstanbul'a önceden uzaktik
Beni aldattığını düşünüp başkasına fotoğraf attım çok pişmanım?
Cevapla