Sevgilime kızdığım için aldattığımı düşüneceği bi foto attım. Aptallık mı yaptım?

Ya en kötü huyum bu sanırım kindarlık mı altta kalamamak mı bilmiyorum. Büyük kavgalar etmiştik sevgilimle onun gereksiz kıskançlıkları güvensizliği yüzünden. Bilmiyorum belki de ayrılmıştık bile nispet olsun diye sürekli clubtan kızlarla falan foto atıyodu st değil direkt bana. Bende mağdur olamam altta kalamam asla. Aldattığımı düşünmesi için bi foto attım sadece bacağım ve odanın yarısı görünüyordu bacağımı biraz kızarttım üstüne kremle ©um görüntüsü verdim. yatağımın kenarına iç çamaşırımı ve kadrajın en köşesine de evden bi boxer koydum. tüm detaylar mükemmeldi tek gösterimlik foto olarak attım ve heryerden engelledim. Başka telefonlardan arayıp küfürler yağdırdı seni seviyordum lan ben falan dedi. Aptallık mı yaptım sizce ya?

Sevgilime kızdığım için aldattığımı düşüneceği bi foto attım. Aptallık mı yaptım?
Cevapla