Çirkin erkekler neden yalnız olduklarının farkında mı?

Eğer değillerse söyliyim, tipsiz olduğunuz için yalnızsınız beyler. Ağzın laf yapması yalan , yakışıklı çok konuşunca ağzı laf yapıyor, çirkin çok konuşunca geveze diyorlar. Kadınların erkekte aradığı tek şey tiptir. Tipiniz yoksa totonuzla kuş da tutsanız boş. Ne de olsa çok okuyan yakışıklıya bilgili kültürlü diyorlar , çok okuyan çirkine de çok bilmiş diyorlar. Siz ne yaparsanız yapın kadınlarda yaptığınızın kadınlarda uyandırdığı etkiyi sizin tipiniz belirliyor.

Çirkin erkekler neden yalnız olduklarının farkında mı?
Cevapla