Çirkin erkekler yalnızlığa alışmalı mı?

Ben tipsizim 32 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. 24 yaşıma kadar 13 kere reddedildim. Daha sonra hiç denemedim. Yalnızlığa alıştım diyebilirim. Bence bir erkek çirkinse hiç deneyip reddedilip üzülmeden yalnızlığa alışması lazım. Sonuçta ne yaparsan yap çirkinsen arkadaş olarak görüyorlar. Sürekli reddedilmeye ne gerek var?

Çirkin erkekler yalnızlığa alışmalı mı?
Cevapla