aramızda bir tartışma oldu ve halletmek için günlerce uğraştım
ama çözüme yanaşmıyor. ona diyorum "her şeyin daha güzel olacağına inanıyorum" diye ama o benimle inatlaşıp "sen inan, sen çabala" diyerek sıyrılıyor
2 ay önce bana söz verip "beraber cabalayacagız" demisti ama simdi bambaska biri gibi davranıyor
bu durumda ne yapmalıyım? pzt'den beri konusmuyoruz ve o böyle yaptıkça yazasım da gelmiyor, o yazsın diye bekliyorum
çünkü ben ona laf anlatırken g*tümü yırttım resmen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Gerçekleri söyleyemeyen ve trip pozuna giren kişi tutatsız biridir daha başka durumda kalp kırıcı olması kaçınılmazdır.. Trip atıyor ise güle güle sana de
ha söyledi bir şeyler ben de düzeltelim çabalayalım dedim daha bu ilk tartışmamız ve dedi yok ben çabalamicam falan sonra bana inanmıyormuş da ben anlatmıyormuşum da, asıl mesele şeyden çıktı ben bir gün sessizdim halimi sorsun diye bekledim 1 kez bile neyin var demedi ben de ertesi gün nazik bir dille ifade ettim neden sormadın niye hic yazmadın diye sonra bana sen beni sucluyorsun demeye başladı savunmaya gecti iste illa onun sorması mı gerekiyormus ben anlatacakmışım tartışma meselesi de buydu hani evet cok sacma
Tutarsız biri işte aman bu tipler hep maraza çıkarır.
Yedeklemiş o yüzden kaybetmekten korkmuyor.
ben buna nasıl korku yaşatabilirim? pişman olsun istiyorum
Yoksayacaksın. Kendini onemseyeceksin. biterse bitsin kafasında olacaksın. Ben şu an öyle yaptım heryerden engellemekte yoruldum. Peşimde koşuyor. ama yanımda yeri yok. Beni gözden cikaranla işim yok 💅
ben de öyle yapayım cann, sosyal medyada falan paylaşım yapayım mı sence? yemek videoları çektiğim bir sayfam var oraya video atsam diyorum hani hayat devam ediyor olarak
Tabiki paylaaş. Ve bunu nispet olarak yapma ve ondan haber bekleme. Cidden kendine bak bu süreçte. Arkadaşlarınla takıl st paylaş. Ben 3 yıl sosyal medya bile kullanmadım hayatımda sadece o var kimseyle muhatap dahi olmiym diye. Ama sonuç olarak gidip çalıştıgi yerden birileriyle konuştu ve beni gözden çıkardı. Bundan sonra asla bende yeri yok. Sende kendine odaklan ve bırak ne yapıyorsa yapsın
ayy teşekkür ederimm bana moral verdinn evet bundan sonra yoluma bakacağım. ben iliskimizi kurtarmak adına günlerce çabaladım konustum ama o anlasmaya yanaşmıyorsa yapacak bir seyim kalmadı en doğrusu yoluma bakmak, sonucta ben de insanım ve zaman zaman duygularımı belli etmek zorundayım. 2 ay önce bana geri döndü daha bu ilk tartışmamız ve dedi yok ben çabalamicam falan sonra bana inanmıyormuş da ben anlatmıyormuşum da, asıl mesele şeyden çıktı ben bir gün sessizdim halimi sorsun diye bekledim 1 kez bile neyin var demedi ben de ertesi gün nazik bir dille ifade ettim neden sormadın niye hic yazmadın diye sonra bana sen beni sucluyorsun demeye başladı savunmaya gecti iste illa onun sorması mı gerekiyormus ben anlatacakmışım tartışma meselesi de buydu hani evet cok sacma
Uğraşma bence
yoruldum zaten günlerdir uğraşmıyorum saldım ama insan hep düşünüyor
İnsanı sevgiden soğutur ya bu tipler
maalesef tek taraf cabalamak cok yoruyor insanı
Aynen yorar. ilişkilerde iki tarafında sevgisi çabası olucakki güzel ilerlesin her şey
Tribin olayım de sende
onu bile diyemem çünkü ne o yazıyor ne ben