Günlerdir yazmayan erkek arkadaşa yazmalı mıyım? tartışma yüzünden gereksiz trip atıyor?

aramızda bir tartışma oldu ve halletmek için günlerce uğraştım

ama çözüme yanaşmıyor. ona diyorum "her şeyin daha güzel olacağına inanıyorum" diye ama o benimle inatlaşıp "sen inan, sen çabala" diyerek sıyrılıyor

2 ay önce bana söz verip "beraber cabalayacagız" demisti ama simdi bambaska biri gibi davranıyor

bu durumda ne yapmalıyım? pzt'den beri konusmuyoruz ve o böyle yaptıkça yazasım da gelmiyor, o yazsın diye bekliyorum

çünkü ben ona laf anlatırken g*tümü yırttım resmen

Günlerdir yazmayan erkek arkadaşa yazmalı mıyım? tartışma yüzünden gereksiz trip atıyor?
Cevapla