Erkek arkadaşım yazmıyor, ben de yazmıyorum ayrılmak zamanı geldi mi?

Erkek arkadaşımla iyi konuşuyorduk, şaka yapıyorum, sen üstüne saçma sapan şeylerle üzerime gelip duruyorsun diyor, ben da onu rahat bırakıp yazmadım. Bekledim yazmadı, dün kendim yazdım kızdın mı küstün mü diye sordum, hayır diyor işte souk kısa mesaj atıyor. Cevap vermedin yazmadın yani sorun sende benlik bir şey yok dedi, ben seni iş yerinde sinirlendirmek istemiyorum falan dedim tamam bi şey demiyorum iyi geceler diye yazmış. Bügün yazmadı, ben da yazmadım yoksa benim yazmamı bekliyor mu. Belirsizlik yapıyor ayrılmak mı istiyor hiç anlamıyorum?

Erkek arkadaşım yazmıyor, ben de yazmıyorum ayrılmak zamanı geldi mi?
Cevapla