Sen papatya olsan.. Ben de papatyalardan taç yapıp seni başımın tacı yapsam.. 🌼

#tatlıkız 🌼💕
Sen papatya olsan.. Ben de papatyalardan taç yapıp seni başımın tacı yapsam.. 🌼

#tatlıkız 🌼💕
Papatlar vardı hani sarıyla beyazın dans ettiği papatyalar...
Doğayı narin ve zarif görüntüsüyle örten papatyalar..
Nazlanmayan, kolay ulaşılabilir patlayarak
Kiminin seviyor sevmiyor diye fal baktığı
Kiminin sevgilisine taç yaptığı papatyalar..
Hani nerde o papatyalar!
Sakın bana papatyalar öldü deme!!
Onlar asla ölmezler, yavaş yavaş öldürüldüler...
Hem gerçek anlamda hem mecazi evet yaptım o tacı kafasına taktığında beyninde sınırsız yetkilerle donıttığına yapılabilir bir şey bu... Zayıf karakterleri yetki değiştirirmiş, o nedenle ver yetkiyi gör etkiyi derim😄 o tacı hakeden olursa yine takarız.
Hayırlısı olsun ne diyelim.. 😅
Bir şey demen gerekmiyor zaten
Demedim zaten..
Deme zaten 😄
Hiç işim olmaz..
Aferin sana
Günaydın.. :) hiç sevgilim olmadı.. bu yüzden de saçlarına papatya yapmadım ya da örmedim.. ama olsaydı tabi ki de bunu yapmak isterdim güzel ve romantik bir jest olurdu benim için.
Kesinlikle Barış umarm bir gün olur..
Hayır yapmadı, kendim yapacağım inşallah.
En güzeli.. 😅
Size mutluluklar :))
Kime bana mı.. 😅
Siz ve papatya olmasını istediğiniz ya da isteyeceğiniz kişiye:))
Teşekkür ederim ama öyle biri yok ki.. 😅
Olduğunda diyelim :))
Hayırlısı teşekkürler.. 🥰
Rica ederim
Beni papatyası yaptı yeterli bu 😄
En güzeli de bu değil mi zaten.. 😅
Kesinlikle 😍
Mutluluğunuz daim olsun.. 🥰😍
Aminn herkesin 💜💜💜
Cevap
17Cevap
Baharda sevgilime sarı papatyadan buklet yapıp taç olarak takacağım inşallah :)
Hayırlı olsun.. 😅
Rica ederim.. 😂
Yani bana kimse papatyadan taç yapmadı, şimdi düşündüm de bende yapmamışım o kadar papatyayı kopartmaya kıyamam ki :D
😅😅
Bugüne kadar kimseye yapmadım. Ama belki bundan sonra yapabilirim bak son olacak kişiye 😇
Hayırlısı olsun..
Hepimize hepimize 😂
İnşallah.. 😊
Sevgili de neymiş güzeller güzeli annem bana yapar 😍
Bak bunun yeri başkadır.. 😍
Ana gibi yar bulunur mu hiç.. 😅
Aynen çok güzel oldu.. 😂
Papatyadan taç yapmak mı? Yok artık yeşilçam filmi gibi 😂
Nolmuş olamaz mı.. 😅
Yapmak isteyen yapar işte.. 😅
Diyorsun.. Bilmem artık.. 😅 Bu sayade kandırdığınızı da itiraf etmiş oldunuz.. 😂
Yazık ya.. 😂😂
😂😂
Ben hep kendime yapardım😄en son oğluma yapmıştım anneler gününde😅
😂😂
Öğrensin de büyüyünce aklına gelsin😄
Aynen güzel fikir.. 😅
Amannn hiç uğraşamam altıyım bir altın taç taksın ottur böcektir uğraşamam
Be kadar da romantik bir adam.. Odun musun acaba.. 😅
Seni alacak kadına Allah yardım etsin.. 😂
Kolsy değil tabi.. 😅
Ben ona yapmak istiyorum böyle bir şey
Kolay gelsin şimdiden..
Soner Sarıkabadayının dediyi gibi biri beni sevsin , güzel sevilelim bi de yetişirse önümüzdeki yaza.. Şimdiki sevgililer yaza yetişmiyor be
Hayır kimseye taç yapmadım. Yapacağımı da sanmıyorum.
Hayır kimse bana papatyadan taç yapmadı
Erkek adam öyle şeyler yapmaz erkek adam papatyayı görünce üstüne basıp ezer geçer
Bana fazla romatik 😂 olmasa da olur yani
Olsun canım neden olmayacakmış ki.. 😂
Yaptım da ne oldu... Hiç işte bak yalnızım
her şey nasip kısmet..
Tabi ki öyle nasip kısmet
Yok yapamadım
Neden yap gelin hanıma.. 😅
Öyle el becerilerim yok ya
Biraz emek ver yaparsın.. 😅
Beceri yok 😄. Çöp adam bile zor çiziyorum 😂
Vah vah işin zor o zaman.. 😅
Yemek yaparım bende 🤣
Papatyadan mı.. 😅
Yok ya. Etten filan 😂
İyi bari.. 😅
Papatyaların arasına altın koyacak mıyız 😅
Bilmem artık orasını.. 😅
Altın saçlı sevgili yapsam daha iyi olur bence 😅
Aynen yoksa pahalıya patlayacak sana.. 😅
Dip boyası gelene kadar kaçacak yer bulmak lazım tabi😅
Kolay gelsin.. 😂😂
Denk gelirsen eşleştir 😅😅😅
Kimi eşleştirme sorusu değil herkes baksın başının çaresine.. 😅
Denk gelirse, emri vaki yok 😅
Nasip diyelim.. 😅
Çok dua ederim sana 😂
Yapmak isterdim
eski sevgilim yapmıştı
Genelde başımıza çorap örüyorlar.
Hayır maalesef
hayır yapmadım
Yoooo
Çocukken yapardık:))
Yapmadı
Yokki dhdjdhd
Yapılmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?