Çiçekleri çok sevdiğimi beni tanıyanlar bilir😊Papatyaya ayrı bir hayranlığım var;aslında seviyor sevmiyor sorusunun en güzel yanıtını , saçımıza yapılan papatyalar veriyor. Saçlara da papatya tacını çok yakıştırıyorum, peki siz bu şansa erenlerden misiniz?🌼🌼🌼
Sevgiliniz saçlarınıza hiç papatyadan taç yaptı mı/yaptınız mı?
Romantizm 1800’lü yıllarda Avrupa’da başlayan bir akım, diğer ismiyle coşumculuk☺️İlerleyen yıllarda Yeşilçam sinemasında filmlere konu olmuş, sonra cep fotoromanlarda derinlemesine işlenmiş, kadın ruhundan anlayan her erkeğin beyninde yer eden bir kavram, günümüze gelene kadar özelliklerini yitirip sadece kelime olarak dilbilgisi olarak kullanılıyor! kim istemez sevgilisinin saçlarına papatya tacı yapmayı, ama şimdiki nesil pırlanta gibi kalbe değil tek taşa çok taşa bakıyor Kısacası azizim romantizm öldü, aslında romantizm içi boşaltılmış dünyanın hoyratlığına adaletsizliğine karşı yapılan devrimci eylem iken şimdilerde pahalı hediyeler lüks yaşam yarınsız ilişkiler üzerine bir kurulum söz konusu
Hani o saçlarına taç yaptığım çiçekler Hani o güzel gözlü ceylânların pınarı Hani kuşlar, ağaçlar, binbir renkli çiçekler Nasıl yakalamıştık saçlarından baharı
Papatya Tacı klişe Olsaydı kırmızı papatya tacı yaptırırdım Amma bu söz de Kalıyor ne yazık ki Zaman ve yıllar Kim bilir belki bir gün Sevgiliö olmaz Amma Yeğenime yaparım Yaşasın o duyguyu o mutluluğu diye🚬
Lakin bende kendime hiç yapmadım. Hiç merak edipte yapmadım yani. Zaten tedirgin olurum çünkü üzerleri böcek dolu kucuk küçük. O yüzden iyi ki de yapmamış takmazdım zaten.
Fazla romantik yaaa. Hiç yapan olmadı, iyiki de olmadı. Biz knight ta çar açıp level kasıyorduk kac sene önce. :) Bence ben ölmeyeyim diye can basması daha romantikti.
Canı sen Basarsın O basamaz Ben o zamanlar da eyesliyordum Benim Klanı eyesi basıp Humanları perişan Ediyorduk prensler can dır Amma Ben 70 leveldim Zor sever yollarıydı Ne günlerdi skinler, Falan O yıllar da Hile yi keşvedip elimiz de ki az bulunan İtemleri Çoğaltıyorduk 🤣 Kusara bakma Kafanı ütüledim Anılar anılar Neyse İyi günler Kardeşim 👋
Ay beni kandırıyormuş o zaman sana can basıyorum diye. Aynen bot olayı bozdu oyunu sonra da bıraktık zaten. Kafa ütülemek ne demek. Hatırlayan bir old 'la sohbet iyi oldu. Size de iyi günler