Niye hep piyasada yiyici yüzsüz erkekler var?

Ben ve çevremdeki kız arkadaşlarımın son ilişkileri ya da flörtlerinde hep erkeklerin ortak özelliği buydu. Hep alman hesabı yapmak istiyor ya da kendi mesela ucuz hesabı ödüyor kadına daha pahalı ödetiyor sonra da sağol kesene bereket filan diyip gülüyorlar. Ben acayip sinirlenip kullanılmış hissediyorum ondan böyle erkeklerle görüşmeyi bitiriyorum. Mesela bize sarkan eden flört etmek sevgili olmak isteyen onlar. Buluşuyoruz yalandan bir kahve ödüyor sonra yemek yiyoruz mesela geride duruyor ben ödüyorum sonra kendi gidiyor içecek ya da tatlı ödüyor ya da konsere gidiyoruz ayrı alıyoruz biletleri. Asla olur mu öyle şey ben alırım demiyorlar. Bir kere kendini öne atıp ödese diğer hesabı mutlaka sana ödetmenin hesabını yapmıyor hepsi çok itici. Doğru düzgün hediye çiçek vs de asla almıyorlar bi de. Ve bunlar öğrenci değil yani 30 yaşına gelmiş işi olan bekar herifler.
Niye hep piyasada yiyici yüzsüz erkekler var?
Cevapla