AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Aynen ya kız sevdiğini söyleyince erkek ego tatmin yapıyo, kızın peşinde koşmasını falan istiyo. Şimdiki zaman da en iyisi umursamaz ayaklarına yatcan.
ben kaçmam, niye kaçayım? sevilmekten güzel ne var?
bu dünyada gerçekten seven hep kaybedendir. bu cümle en iyi özetleyen sanırım.
kaçan kovalanır kimseye değer vermiyceksin daha dün sevgilimle ayrıldık tek suçum değer vermekti..
Ben diyelim biri bana sevdgni solese istemediğim biri olsa kaçarım ama eğer bakıştığım biriyse bende tepki gsteririm
Ilk icten davran,,, eger olmuosa sallama,, hayatta bir tane insan yok ya,,,
Bu erkek milleti işte ne yapsan yaranamiyorsun boswer canım
Tek tarfliysa karsi taraf kacar o da seviyorsa zaten kacmaz
Bende konuşurum sonra beni sevdiğini anladigim an kacarim ruhumda var bu bir duygu düşünce değil
Seni kendine bağlayıp aşık edip canını yakmasını mı istiyorsun peki... ozaman daha mı değerli oluyor?:)
Beni aşık edebilecek kız mi :D
Benim de tam tersi olmuştu anlamasın diye kanka ayağına yattım sonra da ümidi kesti benden :(
Püh sana :D niye yaptın öyle yaa
Ya ne bileyim işte onun ve etraftaki kişilerin anlamasından çekindim sanırım
Vardır bundada bir hayır:)
:) vardır sanırım
Bu kişi beni seviyorsa digerleri de sevebilir diyor. İleriyi garantiye alınca da seni birakip garantiledigi kisiye kosuyor. Sıkıldıgi icin
e senden hoşlanmıyordur, başına dert almaktan korkuyordur...
Soru sonradan patladı, keşke güncelleme falan yapsaydım. Bahsettiğim şu; bir ilişkide yakın ve içinden geldiği gibi davranırsın, karşı taraf kaçar. Aynı kişide duygularını bastırırsın üzerine düşmezsin değerli olursun. Anladın mı? Bunu anlamıyorum işte. Hep birileri kaçmalı ilişkiyi yürütebilmek için, içimizden geldiği gibi davranamıyoruz.
Bu başına gelen şanssızlıklar bence. Bu bir kural değildir be canım. Birilerinin kaçmasına gerek yok bu sadece düzgün olmayan ilişkilere biraz hareket verir o kadar. Değerli kişiler birbirlerinden kaçmazlar
sen sevmediği kesin yoksa sen ona ilgi gösterdiğinde sevgini belli ettiğinde onunda sana aynı şekilde yaklaşması gerekir doğru olanı budur. onun için boşa zaman harcama
muhtemelen sevmıyordur. seven ınsan sevdıgıde onu sevsın ıster bundan kacmaz
Bu dewirde mesafeni koruyacaksın ölumune se sewsen;)
bu hep kizlarin erkekler uzerinde yarattigi durumlardan dolayi yapcak tek sey beklemek
Elde ettikten sonra bir bayan için de erkek için de o kişi değersizdir
Nikahsiz yapilan elde etmelerin sonucu hep boyle olmuştur guzelim. Sorry
Birine vazgecilmez oldugunu hissettirdiginde ilk vazgectigi kisi sensindirde ondan
aynen..
Seveni sıkıyorlar bilmiyor musun daha bu devirde sıkacaksin ki sevsinler
Evet aynen öyleler :) Hayatımızda Kaldırma kuvvetinin yeri büyük.
Erkekler kaçmayı seviyorlar galiba. . Bir yere kadar niyetleri ve düşünceleri sonrası Behlül kaçar der gibi :)
kesınlıkle katılıyorum. ılışkıler olmuş satranç oyunu. hamlelerı hesaplayarak ınsanlar bır şeyler yaşıyorlar. sevmekden korkar olduk
Doyum noktasına kolay ulaşır olduk tek tuşla dünya önümüzde tek tuşla tonla sevgili bulur olduk kıymet bilmiyoruz doyuma ulaşınca kaçıyoruz
sıkıldınız çunkü yani o kadar cok msjlasmissiniz ki kelime haznenizi tukenmissiniz artik iliskininde heyecanlo yani kalmamis
Cidden mesajlaşmayı sevmediği için o işlemi nerdeyse hiç yapmıyrz bile... saatleerrce telefondada konuşmuyoruz
Karsidamini supheye dudusurmus olursolursololursolursolursoluolursoololursolursololursolursolursoluolursoolursolursololursolursolursoluolurolursolursololursolursolursoluololursolursololursolursolursoluoln
çünkü karsı tarafın götü kalkar. karsısındakini cantada keklik görür.
bir tarafı kalkıyo canım kendini bişey sanıyor tek acıklaması bu
Cunku kendinij bir halt zannediyo ay Nefret ediyorum aynisi benim basima da geldi
Seven kaçmaz sevildigini ya da sevdigin belli olacak
Çünkü fazla değer yaramıyor.. O yüzden gül, geç, kafana takma.
Olayın devirle alakası yok ki insanlar hiçbir zaman olduğu gibi görünmeyi sevmez herkes olmak istediği gibi görünmeye çalışır. Karşı taraf sevdiğini belli ettiğinde kaçmaz onu olduğundan daha değerli gördüğünde kaçar.
Neden biliyor musun, çünkü hayatımızda ve çevremizde gereğinden fazla insan var
Çok vıcık vıcıkta olunmaz ki insan sıkılır bir kere.
Vıcığı nerden çıkardın çok merak ediyorum.
Devrin kaşarlarının kız / erkek oluşturduğu ön yargı ya da , seni beğenmemiştir.
Ne ön yargısı anlamadım?
Kaşar ön yargısı
Kaşar olan kim?
Açıldığın kişi ; belki görüp geçirdiği bazı şeylerden dolayı karşı cinse güvenini yitirmiştir. Şu ara kaşar çok ya hani. O açıdan
Öyle bir durum yok... onun benden önce sevgilileri oldu ama benim ilk sevgilim. Ben yakın davransam uzaklaşıyor, ben duygularımı bastırıp uzaklaşsam o yakınlaşıyor, ilgi falan gösteriyor. Ve böyle olmasını istemiyorum.. içimden geldiği gibi davranmak istiyorum:/
Bu tamamen karşı tarafa bağlı değil mi? Sendn hoşlanmıyor böyle birşey olmasını istemiyorsa kaçar. Ama istiyorsa neden kaçsın
Evet benim kızda benden kaçtı gitti onu hep aşagılayan küçük gören birisiyle cıkıyor şimdi neden seveni degilde sizi üzeni istiyosunuz
urekle baglidi tamamen... kizlar erkeklerden fazla sheyler beklerler... mesela eger kiskancsa kiskanc olmamasini isteyekler... eger kiskanc deilse ozaman kiskanc olmasini arzularlar... ve en esasi kizlar kolayca yola gelen erkeklerden tez sogurlar... bk neguzel meslehetler verdim... simdi istediyin kizi tavlaya bilirsin)))
Siz kızlar cok dengesizsiniz bence :)
Ozaman bir değeri kalmıyor kolay elde edildiği için yapcak bişey yok
Yani illa acı çekmek istiyorsunuz:)) iyi peki sizler kaşındınız
Kaçan kovalanır, iken sevilir, sevilen ikilir v. s... v. s...
Rahat batiyor. Nasil olsa ben bunu kafaladim diye dusunuyor. Yeni okyanuslara da yelken acayim da olmadi bogulacak gibi olursam sig golume donerim diyor. Olayy bu seven insan kaybediyor.
Taparsan teperler tepersen taparlar.. 4T kuralı :)
4T kuralı doğrudur :) katıldım şu an ;)
aşk tahdıravalli gibidir kimin sevgisi ağır basarsa diğerinin bir yerleri kalkar
değer vermeye başladığın an herkes kaçıyor rahat batıyor çünkü :)
Kacan balik buyuk olur misali. cantada keklik olunca değer kalmiyo
Yanlış kişiyi sectiginin göstergesidir illa çıkar biri karşına ;)
Her şeyin yüzeysel yaşandığı bir devirde, gerçek aşkı, sevgiyi , ilgiyi insanlar kaldıramıyor.
bunlar hep egodan.. ya hiç bu kadar sevilmemiştir ya da haketmemiştir
eeee kaçan kovalanırmış ahhh bırde ben bılsem nıye kaçarlar
Belki Son Anda Daha İyisi Çıkar da O Verir Diye Heralde
Çünkü aşk tahterevalli gibidir biri değer verir digerinin götü kalkar
İnsanlar sorumluluk almak istemiyorlar. Bir kişiye ait olmak zor geliyor. Bütün mesele bu.
kovalayınca kaçıyolar ya yapma bir adım ilei bir adım geriye olmalı herzamann kendine iyi bak tatlım bu erkekler cok aptallar :)
Erkekler doğası gereği Avcı olmayı severler atalarimizdan kaldi yani öyle hemen av olursan sevgini hemen belli edersen kaybedersin gizemli olmak iyidir
Bunlar hep ego. Hep böyledir biri söyler o ilk söyledi diye diğeri hep geri çekilip yine ondan bekler yine yine yine. Kaçan kovalanırmış çok doğru.
karşı tarafın sevmediği ilişkilerde şu durum söz konusudur: kaçan kovalanır.
Kimi sevdigimi soylediysem kaybettim.
Bide tersini dene
Yapamam ki sevgimi belli etmeden duramiyorum:D
Ahan aynı ben :D haha seni çok iyi anlıyorum
bende sevdigimi çok belli eden biriyim. ve ilk defa sevgimi belli ettim. ama nasil yaklaşacagımı bilemiyorum. hep onu kaybtme korkusundan. kalbinde biri olup olmadıgını da bilemiyorum nasil çözmem gerek bunu. sevdigimi ona ilgilimi anladı tabi bu arada. belli ettirince anladı ne yapmalıyım
Senden nefret ediyorum soran :))
Hahah neden yaa noldu ki şimdi :D bak cevap +4 almış bide :D
Simdi seviyorum desem senide kaybedicem:D
Ahahhaha xdxd aaaaa anladııımm ters psikoloji uyguladın :Pp aynen böyle devam... belki ozaman gitmezler
Senle tanismak isterim ya sen
çünki ego herşeyden değerli insanların süper egoları var
Devir SEKS devri. Hem ya sen çirkinsindir seni beğenmemiştir ya da çocuğu boğuyorsundur.
Ne güzel söyledin. Dürüstlük işe yaramıyor bu devirde
Insanlar artık tedirgin, sonu ne oldugunu baştan göz kestiriyolar.
Katılıyorum aynen öyle.
Insanoglu
ven nedense hic kacmiyom
ama gelen yok :))