Çok severek ayrıldınız mı? Ne hissettiniz? Sanırım ben de öyle olacağım ve içimde anlam veremediğim bir acı var. Napmalıyım?

Aileler sorun ediyor mezhep farklılığı var ama konu o değil.
Bunu sorun etmediler. Tek kız olduğum için ailem karşı tarafı malımızda mülkümüzde gözü var sanıyor sevgilim de biraz patavatsız davranınca iş buraya ilerledi...
Onsuz da yapamam siz nasıl yendiniz bu durumu tavsiyeler neler?
Güncellemeler
+1 yıl
Tam her şey çok iyi gidiyordu bana karşı da çok iyiydi biraz da benim suçum var istediği yerlere gidemedi benim yüzümden.
Güncellemeler
+1 yıl
Evlenme kararı aldık mayısta nikahımız var. Kimseyi dinlemeyeceğiz
Çok severek ayrıldınız mı? Ne hissettiniz? Sanırım ben de öyle olacağım ve içimde anlam veremediğim bir acı var. Napmalıyım?
Cevapla